آنلاین کیز خبر

قوانین کلی اکانت ها در وبسایت آنلاین کیز

با سلام خدمت کاربران محترم سایت آنلاین کیز

در اینجا به قوانین کلی مرتبط با اکانت ها و پرسش و پاسخ درباره ی چرا و چگونگی تضمین یا تضمین نکردن اکانت ها به سوالاتی پاسخ دهیم که ممکن است برای شما پیش آمده و قوانین سایت چگونه به آن ها پاسخ می دهد.

در بخش اول باید خاطر نشان کرد که اکانت های قرار داده شده در سایت تمامی هکی هستند و هیچگاه به صورت صد در صد به غیر از مواردی که در صفحه اکانت قرار داده شده ذکر می شود، تضمینی نیستند. تنها دلیلی که اکانت ها در سایت موجود می باشند درخواست بالای شما کاربران است و می دانیم که برای بسیاری از افراد تهیه سی دی کی معتبر بازی ها که قیمتی حدود ده برابر اکانت ها را دارد ممکن نیست اما باید بدانید که ریسک مربوط به خود را نیز دارد.

در بخش دوم قابل به ذکر است که بدانید اکانت ها کلا به دو دسته ی دارای قابلیت تغییر اطلاعات و غیر قابلیت تغییر اطلاعات تقسیم می شوند که اکانت هایی که دارای قابلیت تغییر اطلاعات هستند معمولا مطمئن تر و شانس کمتری برای بازگشت اکانت را دارند. 

اکانت هایی که در سایت با تضمین فروخته می شوند در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلال در کار از کابر پس گرفته شده و در صورت امکان جایگزین خواهند شد.

در نظر داشته باشید که اطلاعات تکمیلی درباره ی هر اکانت در صفحه ی مربوط به آن اکانت ذکر شده و سوالات بی ربط پاسخ داده نخواهد شد.

همانطور که ذکر شد هیچ اکانتی به غیر از آن که در صفحه ی مربوط ذکر شده باشد دارای صد در صد تضمین نیست و در صورتی که سوالی در رابطه با نحوه ی دریافت اکانت و اطلاعات بیشتری را خواستار هستید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

حال بگذارید به برخی از سوالات مطرح شده در باب اکانت های خریداری شده مراجعه کنیم که توسط مشتریانی انجام گرفته که با دقت قوانین و مقرارت ذکر شده را مطالعه نکردند

  • اکانت بازی X را تهیه کرده ام اما بعد از ۱۰ روز دیگه وارد اکانت نمیشه!
  • تا الان سه تا اکانت از سایت شما خریداری کردم و راضی بودم اما این چهارمی بعد از چند روز ریستور شده..
  • اکانت خریداری شده ی من مشکلی براش پیش نیومده و دارم راحت بازی میکنم، ممنون

باید در نظر داشته باشید که قوانین سایت کاملا واضح و مشخص هست و تمامی اطلاعات مربوطه در صفحه ی خرید شما ذکر شده و سایت آنلاین کیز به هیچ عنوان سوالات بی مورد در رابطه با بازگشت اکانت هایی که تضمینی نیستند و یا موارد این چنینی را پاسخ نمی دهد و در صورت تخطی کاربران منجر به جلوگیری از دسترسی آن ها خواهد بود.

به طور مثال بازی Rainbow Six Siege نسخه ی استاندارد آن دارای اکانت و سی دی کی می باشد که تیم وبسایت آنلاین کیز بدون شک سی دی کی بازی را پیشنهاد می کند اما اکانتی نیز برای افرادی که قادر به خرید سی دی کی نیستند در نظر گرفته شده که قیمتی زیر ۵ درصد سی دی کی بازی را دارا می باشد اما تضمینی صد در صدی همانند سی دی کی بازی را دارا نمی باشد.

گرچه باید خاطر نشان کرد که این موارد جزء قوانین سایت بوده اما طی اکانت های فروخته شده ی بسیار زیاد از این بازی ذکر شده موارد انگشت شماری از کاربران به ریستور شدن و مشکلات این چنینی شکایت داشته اند.

قوانین به صورت ساده و مشخص ذکر شده اند و اگر چیزی بیشتر از این موارد را در ذهن دارید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و اطلاعات بیشتری نسبت به آن کسب کنید.

با تشکر مدیریت وبسایت آنلاین کیز