دسته‌بندی نشده

راهنمای جامع راه اندازی اکانت Minecraft

پیش از هر چیزی باید به این موضوع کرد که در فروشگاه ” آنلاین کیز ” به طور کلی دو نوع اکانت برای بازی Minecraft وجود دارد.

نوع اول اکانت های پریمیوم گلد ( Premium Gold ) که به صورت یوزر نیم و پسورد برای شما ارسال می شوند. این نوع اکانت ها تنها قابلیت تغییر نیک نیم Nickname اکانت و اسکین Skin را دارا می باشند. دسترسی به هایپیکسل در آن ها تضمین شده نیست اما ممکن است بدون مشکل بتوانید به این سرور ها نیز دسترسی داشته باشید، راه اندازی این نوع اکانت ها بسیار ساده است و شما با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارید می توانید وارد لانچر ماینکرفت شوید.

نوع دوم اکانت ها که آموزش اصلی ما هم در این بخش به آن ها تعلق می گیرد، اکانت های فول اکسس ( Full Access ) هستند. این نوع اکانت ها را می توان بهترین نوع اکانت های ماینکرفت دانست. اکانت های فول اکسس به همراه اطلاعات ایمیل، اطلاعات اکانت، سوال امنیتی و نیک نیم برای شما ارسال می شوند که شما می توانید تمامی این اطلاعات را به آن چیزی که خودتان دوست دارید تغییر دهید.

اما سوال اصلی برای مخاطب گرامی اینجاست که چگونه این اطلاعات را تغییر دهیم و اگر با مشکلی مواجه شدیم چگونه آن را حل کنیم ؟

زمانی که اکانت Full Access را تهیه می کنید شما این اطلاعات را دریافت می کنید؛

  • اطلاعات ایمیل اصلی، شامل ایمیل و پسورد
  • اطلاعات اکانت ماینکرفت، شامل یوزرنیم و پسورد
  • سوال امنیتی
  • Nickname نیک نیم
  • تاریخ تعویض ایمیل

حال شما این اطلاعات را در اختیار دارید اما چگونه باید از آن استفاده کنید ؟

 

چگونه وارد ایمیل در اکانت های مایکروسافت و اکانت های اورجینال شویم؟

برای ورود به ایمیل در اکانت های اورجینال و اکانت های مایکروسافت وبسایتی در توضیحات سفارش به شما داده می شود که می تواند متغیر باشد پس پیش از استفاده از این توضیحات مطمئن شوید که اطلاعات ورود به ایمیل شما چه سایتی است و از طرق همان سایت نیز اقدام کنید.

اما در این آموزش ما می خواهیم نحوه ورود به ایمیل در وبسایت Outlook را آموزش دهیم؛

برای شروع وارد وبسایت outlook.live.com شوید و سپس همانند تصویر گزینه Sign In را انتخاب کنید.

پس از کلیک کردن گزینه ورود/Sign In صفحه تازه ای با می شود که از شما ایمیل را می خواهد که شما آن را از توضیحات سفارش خود برداشته و دقیقا آن را کپی کرده و در محل خواسته شده قرار دهید.

پس از وارد کردن ایمیل، صفحه جدیدی باز می شود که از شما رمز ورود را می خواهد، شما در اینجا باید رمز یا همان پسورد را از توضیحات سفارش خود برداشته و در محل خواسته شده قرار دهید.

 

رمز را که وارد کردید کار شما به اتمام رسیده و وارد ایمیل می شوید، حال می توانید با استفاده از این ایمیل رمز و اطلاعات مورد نیاز خود در ماینکرفت را تغییر دهید و یا در صورتی که نیاز به دریافت کد و تایید هویت خود را سایت ماینکرفت/مایکروسافت بودید از آن استفاده نمایید.

 

اولین کاری که انجام می دهید وارد ایمیل اکانت شوید. در زمان خرید آدرس ایمیل برای شما ارسال می شود ( توجه داشته باشید وبسایتی که در آن وارد می شوید جیمیل نیست پس اشتباه نکنید ) که می توانید با استفاده از آن آدرس وارد ایمیل شده و زمانی که مطمئن از ورود به ایمیل شدید سپس مراحل زیر را انجام دهید.

برای ورود به ایمیل از من شماره موبایل می خواهد باید چکار کنم ؟

در صورتی که برای ورود به ایمیل از شما شماره همراه درخواست کرد، شما باید شماره همراه خودتان را با پیش شماره ایران یعنی +۹۸ و بدون استفاده از صفر وارد کنید، این کار برای امنیت ایمیل نیز ضروری است.

به عنوان مثال شماره موبایل باید اینگونه وارد شود : ۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹+

زبان ایمیل غیر انگلیسی است و Captcha داده شده نیز خوانا و انگلیسی نیست، راه حل چیست ؟

در وبسایت ایمیل ممکن است زبان روسی و یا چیز دیگری باشد، شما معمولا می توانید در پایین صفحه کشور وبسایت را تغییر داده و انگلیس کنید، مشکل شما باید با انجام این کار ساده حل شود و کپچا نیز انگلیسی می شود.

شما همچنان می توانید در مرورگر خود کلیک راست کرده و از گرینه Translate To English برای تغییر زبان به انگلیسی استفاده کنید.

روش دوم؛ شما می توانید در صفحه سایت به دنبال پرچم روسیه و یا کلمه RU بگردید و آن را تبدیل به پرچم انگلیس و یا En کنید.

در صورتی که دسترسی من به ایمیل بسته شد و رمز ایمیل را فراموش کردم، چگونه وارد ایمیل شوم ؟

در وحله اول بهتر است رمزی که روی ایمیل می گذارید را حتما جایی ذخیره کنید که فراموش نشود، اما تنها راه این مورد پیشگیری است؛ شما باید با اضافه کردن ایمیل بک آپ و شماره همراه به ایمیل کاری کنید که در صورت فراموش کردن رمز بتوانید آن را بازیابی کنید. در صورتی که چنین مواردی را فراموش کرده اید و رمز را نیز از یاد بردید راهی برای شما باقی نمی ماند مگر اینکه با پشتیبانی ایمیل در ارتباط باشید.

اطلاعات ایمیل مثل پسورد ایمیل، تایید دو مرحله ای و شماره موبایل را چگونه و چرا باید عوض کنیم؟

زمانی که وارد ایمیل شدید شما باید برای امنیت بیشتر و جلوگیری از افراد متفرقه ( حتی وبسایت آنلاین کیز ) به ایمیل اطلاعاتی مثل پسورد را عوض کنید، شماره همراه و تایید دو مرحله ای بگذارید که تمامی این موارد را می توانید در بالای صفحه در ایمیل در بخش تنظیمات، گزینه Security را زده و در آن این موارد را تغییر دهید.

حال شما می توانید اطلاعاتی مثل پسورد و سوال امنیتی اکانت را در صورت تمایل عوض کنید اما چگونه این کار را انجام دهید ؟ بسیار ساده است شما وارد سایت https://account.mojang.com/login بشوید به محض ورود با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو می شوید.


 

تغییر پسورد در اکانت مایکروسافت

روش اول ؛

وارد وبسایت Minecraft.net یشوید سپس در صفحه اصلی وبسایت ماینکرفت بالای صفحه سمت راست گزینه Log in را بزنید، سپس در صفحه جدیدی که باز می شود طبق تصویر زیر گزینه را انتخاب کنید؛

طبق تصویر گزینه Sign in With Microsoft را انتخاب کرده و وارد صفحه جدیدی می شوید که باید طبق تصاویر پایین از راست به چپ پیش بروید؛

 

حال که ایمیل را وارد کردید و گزینه فراموشی رمز را نیز زدید، معمولا زمانی که تازه وارد یک ایمیل/اکانت مایکروسافت می شوید برای بار اول باید خود را به عنوان شخص حقیقی و مالک تایید کنید که طبق تصویر زیر انجام می دهید؛

 

در این صفحه ممکن است است وریفای کردن/احراز کردن شخصیت شما به چندین صورت انجام شود و برای هرکسی متفاوت است؛

  • در صورتی که همانند تصویر بالا فقط ایمیل را به شما نشان داد، راحت ترین گزینه ممکن به شما خورده و تنها کافی است گزینه ” Get Code ” را بزنید.
  • حالت دیگر آن است که از شما بخواهد کل ایمیل و یا بخشی از ایمیل را تایپ کنید و تایید کنید، بعد از انجام آن همانند مورد فوق گزینه ” Get Code ” را بزنید.

کد دقیقا به همان ایمیلی ارسال می شود که اکانت ماینکرفت شما روی آن است، نحوه ورود به ایمیل در توضیحات سفارش شما وجود دارد، پس از وارد کردن کد در جای خالی وارد صفحه ای می شوید که رمز جدید را انتخاب خواهید کرد.

روش دوم ؛

برای تغییر پسورد در اکانت های مایکروسافت، موارد فوق امکان پذیر نیست. پسورد اکانت های مایکروسافت را می توانید از طریق این لینک https://account.live.com/ResetPassword.aspx وارد شده ایمیل خود را در صفحه ای که همانند تصویر زیر باز می شود وارد کنید. سپس درخواستی به ایمیلی که اکانت مایکروسافت شما روی آن است ارسال شده که می توانید پس از باز کردن آن ایمیل از طریق آن پسورد جدیدی را انتخاب کنید.

برخی اوقات برای اولین ورود به اکانت مایکروسافت از شما می خواهد که وجود خود را وریفای/تایید کنید،

برای این منظور باید طبق موردی که از شما خواسته برخی اوقات تایید از طریق وارد کردن بخشی از نوشته ایمیل ( به طور مثال ایمیلی که در اختیار شماست onlinekeys@yandex-red.ru است اما سایت مایکروسافت بخش @yandex-red.ru را به شما داده و مابقی را خالی می گذارد که شما باید با وارد کرد کلمه onlinekeys بخش خالی را پر کرده و تایید کنید.  و برخی اوقات از طریق ارسال کد به ایمیلی که در اختیار شماست صورت می گیرد.

همچنین می توانید توضیحات وبسایت مایکروسافت را در این زمینه از طریق ” این صفحه ”  مشاهده کنید (توضیحات به صورت انگلیسی است)


 

سوال امنیتی در اکانت مایکروسافت وجود ندارد ؟

جواب سوال شما بسیار ساده است، خیر در اکانت های مایکروسافت سوال امنیتی وجود ندارد اما این موضوع به معنای ایمن نبودن آن نیست. اکانت های مایکروسافت در حالت عادی از اکانت های موجانگ ایمن تر هستند اما نباید فراموش کرد در مقابل افراد وارد و با تجربه در زمینه هک هیچ چیزی در امان نیست.

پس باید چکار کنیم ؟ بهترین راه امنیتی برای مایکروسافت قرار دادن تایید دو مرحله ای با استفاده از برنامه Microsoft Authenticator بر روی تلفن های همراه است شما می توانید این برنامه را از طریق این لینک دانلود کنید و همچنین آموزش استفاده از آن را می توانید از طریق این صفحه در وبسایت مایکروسافت مشاهده نمایید ( توضیحات به صورت انگلیسی است )

چرا باید ایمیل را امن کرده و در زمان مشخص شده تغییر دهیم ؟

جامعه کاربری ماینکرفت بیش از ۷۰۰ میلیون نفر کاربر دارد، زمانی که تعداد کاربران یک محصول زیاد می شود وجود تعداد هکر ها و دزد ها نیز بیشتر از بازی های دیگر است. با وجود چنین خطراتی امن کردن اکانت در اختیار شما باعث می شود خطر اینگونه افراد را کمتر کنیم.

اما چگونه ایمیل را امن کنیم ؟ در وحله اول شما نیاز دارید از پسوردی قوی برای ایمیل استفاده کنید، پسورد های ضغیف به راحتی قابل هک و دزدیده شدن هستند، در مورد دوم نیاز دارید که شما تلفن خود را به ایمیل اضافه کنید زیرا زمانی که شخص هکر می خواهد اکانت شما را سرقت کند، از طریق ایمیل وارد می شود و اضافه کردن شماره همراه به شما کمک می کند اگر شخصی به غیر از شما وارد ایمیل شود، پیامکی دریافت کنید که مانع از سرقت وی شوید.

در نهایت همیشه باید در زمان مشخص شده ایمیل را به ایمیل شخصی خودتان تغییر دهید. زیرا سرویس های جیمیل امنیتی بسیار بیشتری دارند.

همیشه از لانچر رسمی خود ماینکرفت استفاده کنید، استفاده از لانچر های دیگر باعث می شود اکانت و اطلاعات شما براحتی به سرقت بروند که مسئولیتی به عهده ما نیست.


سوالات و مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاد …

ضمانت فروشگاه ” آنلاین کیز ” در زمینه محصولات چقدر است ؟

ضمانت اکانت ها به شرح زیر است؛

  • توجه داشته باشید ضمانت محصولات به دلیل دیجیتالی بودن آن ها به هیچ وجه شامل بازگشت وجه و تعویض نمی شود.
  • اکانت های پریمیوم هکی است و فاقد ضمانت هستند و دسترسی به سرور های هایپیکسل نیز ضمانت نمی شود، در صورت بک خوردن اکانت اگر پسورد را عوض نکرده باشید در سی روز اول یک اکانت جایگزین دریافت خواهید کرد.
  • اکانت های فول اکسس و فول اکسس با Transaction ID دارای ضمانت هفت روزه در صورت ناکارآمدی محصول است و پس از آن هیچ گونه ضمانتی را دارا نمی باشد 
  • سی دی کی های اورجینال ویندوز ۱۰ ادیشن و جاوا ادیشن دارای ضمانت مادام العمر فعال سازی است.
چه مواردی شامل ضمانت نمی شود ؟

نکته بسیار مهم که باید به آن اشاره کرد؛ دانلود، نصب و راه اندازی بازی ماینکرفت و یا لانچر ( هر لانچری، کلاینت و … ) به هیچ عنوان مرتبط به وبسایت آنلاین کیز نمی شود اگر سواد کافی برای راه اندازی این موارد را ندارید باید پیش از خرید ملاحضات کافی را داشته باشید که چنین مواردی خارج از ضمانت و پشتیبانی ما است.

مواردی همچون اجرا نشدن بازی به علت داشتن سیستم کامپیوتر ضعیف و نامناسب، کرش کردن، ارور دادن و اجرا نشدن بازی نداشتن دستگاه لازم برای اجرای بازی، پشیمانی و مشکلاتی که به هر دلیلی که مرتبط به رایانه شخصی شما باشد، بی احتیاطی در زمینه ایمن نگه داشتن اطلاعات اکانت (به طور مثال شما بخشی از پروسه تغییر اطلاعات را بلد نیستید و از شخصی که به نظر شما دوست مجازی شماست کمک می خواهید این دسته افراد معمولا ۹۰ درصد آن ها بعد از دریافت اطلاعات لازم اکانت را از شما به سرقت می برند)

چرا ضمانتی برای بازگشت وجه و یا تعویض آن نداریم ؟

جواب بسیار ساده است، بسیاری از افرادی که خرید می کنند صرفا ممکن است راه اندازی ساده اکانت را حتی با خیل عظیمی از توضیحاتی که در این صفحه است بلد نباشند و یا حتی دوست ندارند(!) یاد بگیرند و ساده ترین راه برای این دسته افراد پس دادن اکانت است، خیلی از افراد نیز از کارت افراد خانواده پول بر میدارند و پس از متوجه شدن آن می خواهند پس بدهند و مواردی مثل اینکه عدم اجرای بازی روی کامپیوتر آن ها خرید اشتباه و مواردی از این قبیل و یا حتی افرادی که محصول اشتباهی می خرند و قصد تعویض دارند

محصولات دیجیتال به این خاطر که اطلاعات آن فقط چند کلمه و حرف نوشته شده است زمانی که دستان شما قرار میگیرد یعنی مالک آن هستید و نمی توان همان حروف را کپی کرده و به دیگری فروخت.

 باید خاطر نشان کرد هر عذر و بهانه ای پس از خرید کامل از طرف وبسایت ما رد شده است و باید پیش از اینکه خریدی انجام بدهید دقت کامل را کرده تا پشیمان نشوید.

چرا باید به جای اکانت های فول اکسس دست دوم، سی دی کی اورجینال/اکانت اورجینال و دست اول محصولات را تهیه کنیم ؟

زمانی که نامی از اکانت های دست دوم می آید، یعنی محصولی از پیش توسط فردی خریداری شده و روی اکانت وی فعال سازی شده است، این محصولات دارای اطلاعات کامل مثل ایمیل، سوال امنیتی، پسورد و مسائل اینچنین هستند اما نکته ای که قابل اشاره است دست دوم بودن این محصولات است که امنیت آن ها را نسبت به محصول نو و دست اول کمتر می کند که شما باید با ایمن کردن آن ها شانس هک و یا دزدیده شدن محصولات را کمتر کنید.

اما چرا سی دی کی اورجینال بهتر است ؟ خب جواب این سوال بسیار ساده است، سی دی کی اورجینال یک کد دیجیتالی منحصر بفرد توسط وبسایت موجانگ/ماینکرفت است که تنها مختص به یک شخص و یک اکانت می شود بگونه ای که شما با تهیه این کد و فعال سازی آن بر روی اکانت ساخته شده توسط خودتان این محصول را برای همیشه دارید. از مزایای این محصولات می شود به ضمانت مادام العمر، اولین استفاده کننده شما هستید، استفاده محصول روی اکانت ساخته شده توسط خودتان و امنیت بیشتر آن نسبت به اکانت ها اشاره کرد.

محصولی به نام اکانت اورجینال جاوا ادیشن+ بدراک در سایت موجوده، این چطور محصولیه ؟

این محصول هیچ تفاوتی به سی دی کی اورجینال بازی نداره، یک اکانت اورجینال و دست اوله که ایمیلش توسط وبسایت آنلاین کیز ساخته شده و در اختیار شما قرار می گیرد. این محصول تمامی امکانات یک لایسنس اورجینال را دارد که شامل هر دو نسخه جاوا و بدراک در یک اکانت می شود. ایمیل، پسورد و تمامی نکات امنیتی اکانت نیز قابل تغییر به ایمیل شخصی شماست.

اکانت اورجینال خرید کرده ام، اما در هیچ لانچری بالا نمی آید، باید چکار کنم ؟

در پاسخ به سوال شما اکانت و سی دی کی اورجینال توسط هیچ شخصی استفاده نشده است، بنابراین هیچ اسم (Profile Name) برای آن انتخاب نشده است و زمانی که اکانت شما اسم نداشته باشد قطعا نمی توانید از آن استفاده کنید.

به همین خاطر شما باید پیش از انجام هر کاری با اطاعاتی که در اختیار دارید وارد وبسایت Minecraft.net شوید و گیمرتک و اسم داخل بازی خود را انتخاب کنید و سپس وارد لانچر شوید.

مشکلات در مورد دانلود، نصب بازی ماینکرفت، لانچر ( لانچر ها و کلاینت های مختلف ) 

نکته بسیار مهم که باید به آن اشاره کرد؛ دانلود، نصب و راه اندازی بازی ماینکرفت و یا لانچر ( هر لانچری، کلاینت و … ) به هیچ عنوان مرتبط به وبسایت آنلاین کیز نمی شود اگر سواد کافی برای راه اندازی این موارد را ندارید باید پیش از خرید ملاحضات کافی را داشته باشید که چنین مواردی خارج از ضمانت و پشتیبانی ما است.

بهتر است پیش از اینکه خریدی انجام دهید اول لانچر بازی را از طریق وبسایت Minecraft.net از طریق” این صفحه ”  دانلود کنید سپس آن را نصب کرده و بازی را از طریق آن دانلود کرده و سپس آماده اجرا کنید، در نهایت پس از انجام این موارد پیش زمینه خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

در مورد لانچر ها و کلاینت های دیگر همانند تی لانچر، فدر کلاینت، لونار کلاینت، بد لاین و … می توانید از طریق وبسایت های مربوط به خودشان با صلاح دید خود آن ها دانلود و نصب کنید، باید خاطر نشان کرد وبسایت آنلاین کیز هیچگونه مشاوره و راهنمایی در زمینه تفاوت بین این لانچر ها و کلاینت ها، خوبی و یا بدی، قابلیت های متفاوت و …  ارائه نمی کند و بهتر است از پرسیدن چنین سوالاتی خودداری کنید.

در هنگام انتخاب اسم/نیک نیم با ارور Failed to Create Profile مواجه می شوم، مشکل از کجاست ؟

این ارور منبع مشخصی ندارد، تنها چیزی که می توان گفت این است که این یکی از مشکلات وبسایت ماینکرفت است که ماه هاست وجود دارد و فعلا حل نشده است، حال باید چکار کرد ؟ حل این مشکل راه کار مشخصی ندارد اما طبق تجربه با تغییر مرورگر های مختلف، استفاده از فیل_تر شکن ها با آی پی های مختلف و Log in و Log Out در لانچر ماینکرفت و امتحان همین روش به تعداد دفعات زیاد باعث می شود که این مورد بالاخره حل شود

در توضیحات خرید اکانت ها ذکر شده ” اکانت ها دسته دوم هستند ” این مورد به چه معنی است ؟

پاسخ سوال شما ساده است، محصول دست دوم و کارکرده یعنی محصولی که قبلا توسط شخص دیگری استفاده شده و حال در دست شما قرار گرفته است، خب این مورد به این معنی است که اکانتی که شما در اختیار می گیرید ممکن است در سرور های مختلف سابقه داشته بازی داشته باشد.

ضعف اکانت های دست دوم نسبت به محصول اورجینال وجود کد/فاکتور خرید است که در زمان سرقت و هک برای بازیابی به کمک شما می آید.

از تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ گذشته اما هنوز فروش اکانت های موجانگ برقرار است، چرا و باید چکار کرد ؟

بله درست متوجه شدید فروش اکانت های موجانگ همچنان برقرار است اما اینبار تفاوتی دارد، شما نمی توانید به صورت موجانگ از اکانت خریداری شده خود استفاده نمایید و بازی و اگر می خواهید که بازی ماینکرفت را تجربه کنید حتما نیاز دارید این اکانت را به مایکروسافت انتقال/Migrate کرده و سپس قادر به بازی خواهید شد.

از مزایای این امر دریافت حتمی شنل انتقال به مایکروسافت است و از معایب آن دردسر انتقال است که در صورتی که به دنبال این دردسر نیستید خرید مستقیم اکانت مایکروسافت به شما پیشنهاد می شود.

هنوز اکانت های موجانگ قابل استفاده هستند ؟

خیر اکانت های موجانگ دیگر وجود ندارند و قابل استفاده نیستند، در صورتی که کاربر قدیمی هستید و اکانت خود را به مایکروسافت انتقال نداده اید باید در اولین فرصت انتقال صورت بگیرد زیرا اکانت موجانگ در صورتی که به مایکروسافت منتقل نشود قابل استفاده نیست.

فرق فول اکسس موجانگ یا فول اکسس مایکروسافت چیست ؟ 

این دو محصول به طور کلی یکی هستند و تنها فرق بین آن ها نوع ورود یا همان لاگین کردن در زمان ورود به لانچر است که باید از گزینه Microsoft Login استفاده نمایید همچنین تغییر اطلاعاتی مثل پسورد و یا گذاشتن سوال امنیتی در این محصولات نیز متفاوت است، در کنار این موارد برای ورود به برخی لانچر/کلاینت های خاض باید از نرم افزار های تغییر آی پی به آمریکا استفاده نمایید.

برای انتقال اکانت موجانگ به مایکروسافت تا چه زمانی فرصت داریم ؟ اگر تا آن زمان انجام ندهیم چه اتفاقی میافتد ؟

زمان مشخص شده یا همان ددلاین برای انتقال اکانت های موجانگ به مایکروسافت ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ (۱۰ مارس ۲۰۲۲) است که شما باید تا این زمان حتما اکانت خود را به مایکروسافت انتقال دهید، زیرا پس از آن شما قادر به بازی کردن ماینکرفت جاوا ادیشن با اکانت موجانگ خود نخواهید بود و برای آن حتما نیاز به یک اکانت مایکروسافت دارید.

حال اگر تا این زمان مشخص شده اکانت موجانگ خود را انتقال ندادید چه اتفاقی می افتد ؟ جواب شما بسیار ساده است، در وحله اول نیاز به نگرانی نیست، حرف های دیگران که می گویند اکانت را اگر حتما تا آن تاریخ انتقال ندهید از بین می رود، غیب می شود و .. را باور نکنید، هیچ اتفاقی برای اکانت شما پیش نمی آید اما شما دیگر قادر به ماینکرفت بازی کردن با آن اکانت به صورت موجانگ نخواهید بود و می توانید پس از انتقال به مایکروسافت دوباره شروع به بازی کنید و از آن استفاده کنید.

سوال امنیتی و پسورد و نیک نیم را از کجا عوض کنیم ؟

برای موجانگ از این روش استفاده کنید؛

موارد فوق را می توانید از طریق وبسایت https://account.mojang.com/login عوض کنید.

شما همچنین می توانید پسورد و نیک نیم را از طریق وبسایت Minecraft.net نیز تغییر دهید اما تغییر سوال امنیتی در این سایت غیر ممکن است.

برای مایکروسافت از این روش استفاده کنید؛ 

اسم/نیک نیم در اکانت های مایکروسافت دقیقا شبیه به اکانت های موجانگ از طریق وبسایت Minecraft.net قابل تغییر است.

برای تغییر رمز اما شما باید از طریق وبسایت مایکروسافت اقدام نمایید، کافیست وارد وبسایت مایکروسافت Microsoft.com شده سپس بالای صفحه سمت راست گزینه Sign In را زده و پس از وارد کردن ایمیلی که بر روی اکانت ماینکرفت است گزینه ” فراموشی رمز ” را زده و آن را برای ارسال پیامی برای بازیابی رمز ایمیل کلیک کنید، سپس پیامی به ایمیل اکانت ارسال می شود و شما می توانید رمز خود را از طریق ان عوض کنید.

برخی اوقات برای اولین ورود به اکانت مایکروسافت از شما می خواهد که وجود خود را وریفای/تایید کنید، برای این منظور باید طبق موردی که از شما خواسته برخی اوقات تایید از طریق وارد کردن بخشی از نوشته ایمیل و برخی اوقات از طریق ارسال کد به ایمیلی که در اختیار شماست صورت می گیرد.

اکانت مایکروسافت سوال امنیتی ندارد اما موارد امنیتی دیگری وجود دارد که در توضیحات فوق ذکر کردیم.

اسکین را از کجا عوض کنیم ؟

اسکین اکانت را می توانید از طریق وبسایت رسمی ماینکرفت به آدرس https://minecraft.net پس از لاگین کردن به اکانت خود در بخش My Games عوض کنید / همچنین می توانید اسکین خود را از طریق لانچر ماینکرفت Minecraft Launcher عوض کنید.

برای دریافت شنل جدید و رایگان ماینکرفت (Vanilla Cape) باید چه شرایطی را داشته باشیم، آیا این شنل برای همه است ؟

شنل جدید ماینکرفت که به صورت رایگان عرضه شده که به آن Vanilla Cape نیز می گویند برای اشخاصی است که قبل از تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ هر دو نسخه جاوا و بدراک بازی ماینکرفت را در اکانت خود داشته اند. این دسته افراد می توانند این شنل را از طریق وبسایت و لانچر ماینکرفت در بخش Skin Customization مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که این شنل به افرادی که بعد از این تاریخ خرید کرده اند داده نمی شود و اگر فقط یک نسخه از ماینکرفت را قبل از این تاریخ نیز شما داشتید و هر دو نسخه را نداشتید، به شما تعلق نخواهد گرفت.

اکانت پس از دریافت و ورود به سرور های هایپیکسل به دلیل ارور Account Security / Suspicious Activity بن شده است، چکار بکنم ؟

این مشکل تمام به خاطر کاری که خودتان کردید پیش آمده از دلایل آن می توان به استفاده از فیلتر شکن و DNS های نامعتبر، عوض نکردن پسورد و سوال امنیتی پیش از ورود به اکانت، استفاده از نرم افزار و لانچر های غیر رسمی و کرکی، تغییر مکرر IP اینترنت، اشتراک گذاشتن اکانت و رفتار نامناسب در سرور ها دانست. اما راه حل آن چیست و چگونه می توان این مشکل را حل کرد ؟

پیش از هر چیزی از استفاده فیلتر شکن و نرم افزار های تغییر آی پی خودداری کنید، در صورتی که در گذشته از اکانت های هکی/کرکی استفاده کردید شانس بالایی برای دریافت این ارور را دارید زیرا سایت ماینکرفت از طریق آی پی بن می کند و در نهایت مواردی همچون اشتراک گذاشتن اکانت و اسپم کردن و … خودداری کنید.

توجه داشته باشید زمانی که بن امنیتی توسط هایپیکسل به شما داده شود یک بن Permenant خواهد بود و تا زمانی که شما درخواست رفع بن ندهید همینطور خواهد ماند.

چگونه در وبسایت هایپیکسل درخواست رفع بن بدهیم ؟

از طریق این می توانید آموزش درخواست بن در سرور های هایپیکسل را مشاهده کنید

این مورد تماما توسط شخص شما صورت گرفته و فروشگاه آنلاین کیز تحت هیچ شرایطی این مورد را انجام نمی دهد.

قبلا به صورت کرک و رایگان از طریق Easy MC، تی لانچر و MC Leaks و یا نرم افزار های مشابه بازی کردم، برای رفع آن باید چکار کنم ؟

ارور Failed to Login Null / Please Siwtch To Mojang Mode / Servers Down For Maintenance دریافت می کنم چکار کنم ؟

از اطلاعات یوزر و پسور اکانت مطمئن هستم اما با این حال نمی توانم وارد لانچر و وبسایت ماینکرفت بشوم ؟

جواب هر دو سوال شما بسیار ساده است، احتمالا شما پیش از این ماینکرفت را به صورت رایگان و یا هکی از طریق تی لانچر یا نرم افزار هایی همچون Mcleaks و یا Easy MC بازی کردید. که باعث بسته شدن دسترسی شما به ماینکرفت در موجانگ است. در صورتی که برنامه Mcleaks را هنوز در کامپیوتر خود دارید باید آن را اجرا کرده و یا در صورتی که آن را در کامپیوتر ندارید و یا نمی توانید این برنامه را پیدا کنید باید برنامه را از طریق اینترنت دانلود کنید ( توجه داشته باشید وبسایت ما از نحوه دانلود و لینک دانلود این نرم افزار هیچ اطلاعی ندارد ضمنا سوال نفرمایید ) در بخش تنظیمات این برنامه از بین دو گزینه موجود یعنی Mojang و Mcleaks، گزینه سبز رنگ یعنی Mojang را انتخاب کرده و سپس آن را تایید کنید زمانی که از ورود به اکانت مطمئن شدید حتما این برنامه را پاک کنید که باعث هک و یا دزدیده شدن اکانت می شود.

اخیرا هنگام ورود به سرور هایپیکسل/Hypixel و سایر سرور های پریمیوم با ارور Failed To Login Authenticate Your Coenection روبرو می شوم، چکار کنم ؟

در پاسخ به سوال شما با توجه به مشکلات اخیر اینترنت سرور هایپیکسل و بسیاری از سرور های دیگر برای اینترنت ما فیلتر شده اند که برای ورود نیاز به تغییر آی پی با استفاده از DNS است. همچنین دی ان اس های معتبر را نیز می توانید با یک جستجو ساده در اینترنت پیدا کنید.

می خواهم وارد لانچر ماینکرفت بشوم، اما با ارور زیر روبرو می شوم چکار بکنم ؟

اگر با اروری همانند تصویر بالا زمان ورود به اکانت خود در لانچر ماینکرفت روبرو می شوید یعنی اینترنت/کامپیوتر شما قابلیت اتصال به سرور های مایکروسافت برای ورود به اکانت را ندارد که این مورد خود چند دلیل می تواند داشته باشد که برای کاربران ایرانی مهم ترین دلیل ” تحریم هاست ” اما حالا باید چکار کرد ؟

خب اولین راهی که شما باید تست کنید و انجام دهید، استفاده از فیل_تر شکن آمریکا است برای انجام این کار لانچر، اکانت و یا هر نرم افزار مربوط را ببندید و مطمئن شوید این نرم افزار ها در پس زمینه کامپیوتر شما در حال اجرا نیستند، به منظور این کار می توانید از طریق Task Manager کامپیوتر بررسی کنید. حال که مطمئن شدید این نرم افزار ها بسته شدند آی پی خود را به آمریکا تغییر بدید و سپس دوباره امتحان کنید.

مورد فوق باید ۹۹ درصد مشکل شما را حل بکند اما اگر باز هم با مشکل قبل روبرو می شوید، اول بررسی کنید که آی پی شما قطعا آمریکا بوده و سپس طبق آدرس زیر در کامپیوتر خودتان پیش بروید؛

  • C:\Users\[your profile]\AppData\Local\Packages\Microsoft.XboxIdentityProvider_cw5n1h2txyewy\AC\TokenBroker

وارد این قسمت که شدید پوشه های Accounts و Cache را کاملا پاک کنید و دوباره امتحان کنید.

ضمانت اکانت ها در سرور های مختلف چگونه است ؟

پیش از هر چیزی باید اشاره کرد اتصال به تمامی سرور ها موردی نیست که قابل تست کردن و بررسی باشد به همین منظور از ضمانت تنها سرور هایپیکسل است و سرورهای دیگر تحت هیچگونه ضمانتی نیستند.

پیش از انتقال اکانت های فول اکسس موجانگ به مایکروسافت از بن نبودن اکانت در لحظه تحویل مطمئن شوید که پس از آن (حتی یک روز بعد) به هیچ عنوان بهانه شما مورد قبول نیست.

اکانت های فول اکسس دارای قابلیت دسترسی به هایپیکسل می باشند، توجه داشته باشید بن امنیتی یا همان Account Security Ban / Suspicious Activity طبق توضیحاتی که در موارد فوق داده ایم مرتبط به شخص شماست و شامل این ضمانت نمی شود، همچنین در صورتی که در لحظه تحویل هر بنی به جز بن امنیتی دریافت نموده اید با پشتیبانی سایت برای جایگزین شدن آن در ارتباط باشید.

اکانت های پریمیوم یا همان پریمیوم گلد فاقد ضمانت ورود به هایپیکسل می باشند.

چگونه زبان بازی را در سرور هایپیکسل تغییر دهیم ؟

وارد هر لابی در سرور هایپیکسل شوید و بر روی Head خود همانند تصویر زیر کلیک کنید و سپس گزینه Choose Language را زده و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

پس از ورود به اکانت به صورت Microsoft Login بازی در اکانت به صورت Demo Mode نمایش داده می شود 

برای ورود به برخی لانچر ها مانند لونار کلاینت ارور سن +۱۸ سال ، برای کلاینت Badlion ارور ” پشتیبانی نشدن و بن بودن کشور”  و برای سایر لانچر ها نیز ارور های مشابه به من می دهد، چکار کنم ؟

به دلیل تحریم های موجود پیش از ورود به لانچر و یا اکانت، با استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی کشور آمریکا را انتخاب کرده سپس وارد اکانت شوید و مشکل شما حل می شود.

توجه داشته باشید تغییر آی پی فقط برای رفع این ارور ها و ورود به بازی است پس از ورود به بازی آی پی خود را به حالت قبل برگردانید، در غیر اینصورت پس از ورود به سرور های مختلف همانند هایپیکسل بن می شوید.

 

در هنگام ورود به اکانت مایکروسافت خودم با ارور Your Account Has Been Locked We’ve detected some activity that violates our Microsoft Services Agreement and have locked your

account مواجه میشم، مشکل از کجاست ؟

دلیلی که شما با این پیام مواجه می شوید این است که وبسایت مایکروسافت رفتار شما را ربات گونه شناسایی کرده و به همین خاطر تصمیم بر بستن اکانت شما میگیرد. چرا این اتفاق رخ می دهد ؟ تغییر آی پی( کشور های مختلف در ف_شکن) مکرر در یک بازه زمانی کوتاه، استفاده از چندین دستگاه با چندین آی پی مختلف به صورت همزمانو موارد اینچنین است. 

در این حالت دو مورد می تواند پیش بیاید؛ مورد اول که مورد خوب و ساده است در صفحه ارور به شما یک گزینه Next داده که شما با کلیک کردن بر آن با صفحه ای مواجه می شوید که از شما شماره همراه می خواهد.

شما باید کشور ایران را در میان کشور هایی که قرار داده با پیش شماره +۹۸ انتخاب کرده و سپس شماره همراه خود را در کادر پایین تر از آن وارد کنید و تایید کنید تا برای شما پیامکی حاوی یک کد ارسال کند که با جایگزاری این کد قفل باز شده و دیگر با آن موجه نخواهید شد.

در صورتی که با ارور We Can’t Send Message to This Number مواجه شدید از طریق این لینک وارد اکانت شوید ؛

https://account.live.com/proofs/Manage/additional

وارد اکانت بشید و به شما دو گزینه می دهد یکی شماره همراه و دیگری ایمیل بک آپ، توجه کنید تنها و تنها شماره همراه اضافه کرده و به هیچ عنوان از ایمیل بک آپ استفاده نکنید که مشکلات پس از آن کاملا مربوط به شما می شوند.

 

اما مورد دوم که مورد سخت و پر دردسر تر هست؛

شما باید برای رفع آن از طریق لینکی که در همان صفحه قرار گرفته وارد شوید فرم مورد نظر را پر کنید و منتظر بمانید تا پروسه مربوط توسط مایکروسافت طی و بررسی شود و آن ها تصمیم خواهند گرفت که اکانت شما را باز کنند یا خیر ..

توجه داشته باشید وبسایت آنلاین کیز نه در ثبت این درخواست و پر کردن فرم و نه روند پاسخگویی مایکروسافت هیچگونه دخالت و یا تاثیر گذاری در روند آن ندارد پس از فرستادن پیام هایی همچون ” ۱۰ روز گذشته پاسخ ندادند، نمیشه شما برای من انجامش بدید و …” خودداری کنید.

وبسایت ماینکرفت و یا موجانگ ف_لتر است ؟ برای ورود به اکانت نیاز به Verify کردن در وبسایت ماینکرفت دارم، چکار باید بکنم ؟

فیلتر و یا فیلتر نبودن وبسایت ماینکرفت و یا موجانگ موردی نیست که در کنترل ما باشد و در صورت نیاز باید از نرم افزار های مشخص برای ورود استفاده کنید

برای وریفای کردن نیز اشکالی به شما نشان داده می شود که شما باید طبق خواسته آن سایت آن ها را بدرستی وارد کنید باید خاطر نشان کرد که اشتباهات شما در وارد کردن اطلاعات خواسته شده به شخص شما ارتباط دارد.

در صورتی که اکانت های با Transaction ID هک یا دزدیده شود، چه مراحلی باید طی شود؟

اکانت های Transaction ID دار این قابلیت را دارند که در صورتی که هک یا دزدیده شوند، قابل پیگیری از طریق پشتیبانی ماینکرفت را دارند.

برای ثبت درخواست باید به این لینک مراجعه کنید و اطلاعات خواسته شده و شرح حال را ذکر کرده و منتظر بمانید تا پشتیبانی ماینکرفت پاسخ شما را دهد.

توجه داشته باشید که ثبت درخواست و تمامی مراحل آن توسط شخص خریدار انجام می شود، اگر اطلاعات کافی در این زمینه را ندارید لطفا این اکانت را خریداری نکنید.

زمان پاسخگویی پشتیبانی ماینکرفت موردی نیست که در کنترل و اختیار ما باشد و مدت زمان پاسخگویی آن ها نامشخص و ارتباطی با فروشگاه آنلاین کیز ندارد.

دلیل بن شدن اکانت از سرور هایی مثل هایپیکسل چیست ؟

کمپانی ماینکرفت قوانین بسیار سختگیرانه ای را برای بازیکنان قرار داده است به صورتی که داشتن یکی از شرایط زیر به راحتی باعث بن شدن شما از سرور می شود؛

  • استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی اینترنت همانند فیلتر شکن
  • استفاده از لانچر های غیر رسمی و کلاینت هایی که به شما برتری در بازی می دهند.
  • اشتراک گذاری اکانت با دوستان
  • رفتار های نادرست در چت آنلاین بازی که حالت اسپم گونه داشته باشند.
  • استفاده از پسورد ضعیف
  • اشتباه ادمین های هایپیکسل که باید با اثبات مدارک لازم خلاف آن را ثابت کنید

وقتی میخوام وارد هر سروری بشوم ارور  “Failed To Connect To Server ” را دریافت می کنم چرا و چگونه رفعش کنم ؟

این ارور زمانی پیش می آید که شما نیک نیم اکانت را تغییر داده باشید برای حل این مشکل یک بار از طریق لانچر لاگین کنید و سپس به طور کامل از لانچر خارج شوید. حال دوباره با استفاده از یوزر و پسورد لاگین کنید حالا لانچر آپدیت شده و می توانید به هر سروری متصل شوید.

چه زمانی می توانم ایمیل اکانت را عوض کنم ؟

تاریخ تغییر و تعویض ایمیل در اکانت های موجانگ به ایمیل شما در کنار توضیحات سفارش لازم در زمان خرید محصول ارسال می شود.

ایمیل اکانت های مایکروسافت هر لحظه و به صورت بسیار ساده ای قابل تغییر است پس دقت داشته باشید که اطلاعات اکانت مایکروسافت شما دست هر شخص نا اهلی که قرار بگیرد خطر اکانت ماینکرفت شما را تهدید خواهد کرد.

چگونه می توانم ایمیل را در اکانت های مایکروسافت تغییر بدم ؟ 

وبسایت مایکروسافت Microsoft.com را باز کرده و سپس وارد اکانت خود در بخش بالای صفحه سمت راست شوید، وارد اکانت که شدید دقیقا همانند تصویر زیر عمل کنید؛

سپس طبق تصویر فوق اول روی نام و آیکون بالا کلیک کرده و در نهایت تب جدیدی که برای شما باز شد گزینه ” My Microsoft Account ” را زده تا با صفحه زیر روبرو شوید.

در این صفحه تنظیمات و اطلاعات مختلفی را می توانید مشاهده کنید که هر کدام به نحوی به درد شما می خورد، اما برای عمل تغییر ایمیل در نوار آبی رنگ بالای صفحه گزینه ” Your Info ” را زده تا صفحه تازه ای برای شما نمایان شود.

در صفحه فوق شما می توانید اطلاعاتی همچون، تاریخ تولد، ایمیل اکانت، کشور/ریجن اکانت و شماره همراهی که به آن اضافه کردید را مشاهده کنید، برای تغییر اطلاعاتی مثل ایمیل و شماره همراه گزینه ” Edit Account Info ” را طبق تصویر فوق کلیک کنید.

 

در این صفحه آیتم های متنوعی را مشاهده می کنید که هر کدام به صورت جدا در تصویر توضیح داده شده اند، 

پ.ن : لیست ایمیل های متصل به اکانت مایکروسافت شما در همین صفحه نمایش داده می شود، هر ایمیلی که اضافه شود در همین صفحه قابل مشاهده است، ایمیل اصلی به عنوان Primary Alias و ایمیل های فرعی به عنوان Alias هستند. در لحظه فقط می توان یک ایمیل اصلی داشت اما تعداد ایمیل های Alias می تواند بیش از یکی باشد. نکته دیگر اینکه شما می توانید ایمیل Alias را بعد از اضافه شدن تبدیل به ایمیل Primary Alias کنید و در نهایت هر ایمیلی که به آن مطمئن شدید نیاز ندارید را Remove کنید.

خیلی دقت داشته باشید حذف یک ایمیل بی توجه باعث از دست رفتن اطلاعات بسیار مهمی می شود، به طور مثال اگر یک ایمیل که ماینکرفت روی آن قرار دارد را با بی دقتی حذف کنید، ماینکرفت به طور کلی از روی تمامی ایمیل های شما حذف می شود.

حال برای اضافه کردن ایمیل گزینه Add Email رو بزنید و سپس با این صفحه مواجه خواهید شد.

در این صفحه هم طبق توضیحات می توانید یک ایمیل جدید ساخته و اضافه کنید و یا ایمیل خود را که از قبل دارید اضافه کنید.

ایمیل های اضافه شده نیز به لیست ایمیل های تصویر قبل اضافه می شوند که می توانید پس از مطمئن شدن آن را تبدیل به Primary Alias کرده و سپس به این صورت شما ایمیل یک اکانت مایکروسافت را تغییر می دهید.

در آخر بهتر است توجه داشته باشید این فقط یک راهنمایی از طرف وبسایت آنلاین کیز است و ما هیچگونه دخالت و کمک در این امر را انجام نخواهیم داد، همچنین بهتر است پیش از انجام این مراحل تحقیقات لازم و بیشتر را به عمل بیاورید که به مشکلات خاصی بر نخورید.

می خواهم در تاریخی که ذکر کردید ایمیل را عوض کنم اما اجازه نمیدهد ؟

این سوال تنها یک جواب دارد شما از ایمیلی می خواهید استفاده کنید که قبلا با آن در سایت ماینکرفت یا موجانگ استفاده کردید، در نهایت برای رفع این مشکل باید از ایمیل جدیدی استفاده کنید.

از طریق Tlaucher می خواهم وارد اکانت بشم اما ارور authentication servers may not be available by now if you dont think so please check your internet connection and firewall settings دریافت می کنم، راه حلش چیست ؟

زمانی به این مشکل بر می خورید که کامپیوتر و Firewall شما دسترسی اینترنت را از لانچر ماینکرفت قطع می کند حال راه حل چیست؛

در وحله اول می توانید روش Mcleaks را که در بالا ذکر شده را انجام دهید اگر مشکل حل نشد از موارد زیر استفاده نمایید.

  • لانچر و کامپیوتر خودتان را ریستارت کنید.
  • Firewall کامپیوتر را از طریق آدرس Control Panel گزینه System and Security پیدا کرده و خاموش کنید.
  • مودم تان را ریستارت کنید.
  • در نهایت اگر مشکل شما حل نشد اول کامپیوتر را برای پیدا کردن هر ویروس مراحم ویروس کشی کنید سپس در بخش Search ویندوز کلمه Cmd را جستجو کرده گزینه Command Prompt را با استفاده از Run as Adminstrator باز کرده و در صحفه باز شده netsh winsock را تایپ کنید و اینتر بزنید.

به سرور های پریمیوم مثل هایپیکسل نمی توانم وصل بشم ؟

اولین کاری که می کنید مطمئن بشید Firewall کامپیوتر از اتصال جلوگیری نمیکنه سپس مراحل زیر را به ترتیب پیش برید ؛

  • سعی کنید ورژن ماینکرفت خودتان را تغییر بدید. آموزش تغییر ورژن ماینکرفت از این لینک قابل مشاهده است.
  • کامپیوتر خودتان را ریستارت کنید.
  • با ورود به لینک stuck.hypixel.net آی پی خودتان را در سرور های هایپیکسل ریستارت کنید.
  • هر Modification اضافی که روی اکانت هست پاک کنید و تنظیمات گرافیک را در پایین ترین حد بگذارید.
  • در آخر ممکن است مشکل از خود سرور های ماینکرفت باشد که به مرور زمان حل می شود.

در نهایت در صورت داشتن هرگونه سوالی خارج از موارد فوق می توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

 

376 دیدگاه در “راهنمای جامع راه اندازی اکانت Minecraft

  1. jaegrist14 گفت:

    ببینید من وقتی می‌خوام برم اکانتمو بسازم، روزای اول اوکی بود فقط مرحله آخر هنگ داشت برای همین گذاشتم برای فرداش، فرداش که رفتم اکانتمو بسازم دیدم فقططط دوتا لینک میاره بالا و من نمی‌دونم باید باهاشون چیکار کنم.
    فقط میدونم مال ماکروسافتن

    1. dian گفت:

      سلام
      ساخت اکانت مایکروسافت چیزی سختی نیست اما اگر بلد نیستید می تونید از بزرگتر کمک بگیرید و یا به خدمات کامپیوتری مراجعه کنید

  2. Abolfazlonegame گفت:

    سلام ببخشید مزاحم شدم من امروز سر سیستم امده بودم اومدم داخل کلاینت برای اینکه بدوارز بازی ولی گفته لاگین کن لاگین کردم ارور میده چی کار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    ولی اکانتم جاوا ادیشن است

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      در مورد موارد درون بازی ما بی اطلاعیم

    2. امیر گفت:

      باید با DNS یا نهایتا با فیلتر شکن وبعد خاموش شه

  3. محمد معین گفت:

    سلام ببخشید الان که اکانت ها ماکروسافت شده وقتی اکانت را از سایت شما می خریم مستقیم وارد ماینکرافت لانچر بشیم ؟

    1. dian گفت:

      سلام
      خیر باید مراحل امنیتی رو انجام بدید و بعد پروفایل خودتون رو در وبسایت ماینکرفت انتخاب کنید یعنی اسم، اسکین و گیمرتگ
      و بعد می تونید در لانچر استفاده کنید

  4. سینا گفت:

    سلام من میخوام پسورد عوض کنم ارور میده میگه ایمیل عوض کنید

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      مایکروسافت هیچ پیامی در باب تغییر ایمیل برای شما ارسال نمیکنه چک کنید که مراحل رو درست رفته باشید که با خراب کاری همراه نشه

  5. Ali گفت:

    ریجن سی دی کی ۲۹.۹۹دلاری مهم است؟لطفا توضیح دهید

    1. dian گفت:

      سلام
      قاعدتا در زمان فعال سازی باید از فیلتر شکن استفاده کنید اما بعد اون
      برای استفاده، نه مهم نیست

  6. Meh_T گفت:

    ببخشید من اکانت خریدم ولی موقعی که میخوام وارد سایت موجانگ بشم میگه ایمیل اشتباه است الان اکانت برام درست نمیشه کمک کنین

    1. dian گفت:

      سلام
      اکانت موجانگی دیگه وجود نداره، همش مایکروسافته و باید از طریق مایکروسافت هم وارد شد

      1. طاها جدیدی گفت:

        سلام من وقتی وارد اکانتم میشم میگه یک شماره با کد آمریکا بزن ولی با vpn امیرکا میزنم نمیاره چیکار نم

        1. dian گفت:

          سلام کشور رو ایران انتخاب کنید و شماره ایران هم بزنید

  7. amirali گفت:

    سلام میشه یک vpn برای لانچر هایی بدلاین و لونار معرفی کنید

    1. dian گفت:

      سلام
      فیلتر شکن بر اساس محل نوع زندگی و شرکت اینترنت هر شخص در حال حاضر میتونه متغیر باشه و بهتره از خدمات کامپیوتری محل زندگی خودتون سوال کنید

  8. Masoud Tajik گفت:

    از فیلتر شکن هم استفاده کردم ولی نمیشه

    1. dian گفت:

      فیلتر شکن باید پیش از این که وارد اون لانچر/نرم افزار و .. بشید روشن باشه از فیلتر شکن های ضعیف و فیک هم استفاده نکنید

  9. Masoud Tajik گفت:

    سلام من اکانت رو خریدم و همه چی اش هم درسته صبح توی سایت ماینکرافت بودم توی پروفایلم بودم ولی الان که میخوام برم تو پروفایلم منو میبره تو ایکس باکس نمی بره تو صفحه لاگین

    1. dian گفت:

      سلام
      استفاده از فیلتر شکن رو فراموش نکنید

  10. علی گفت:

    سلام ببخشید من هر لحظه که وارد لانچر اصلی میشم با ارور an unpexpected issue occurred we are sorry for inconvenience please try restarting your launcher مواجه میشم لطفا کمکم کنید ۲ بار اکانت خریدم ولی همچنان این ارور رو میده

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      این ارور مربوط به اکانت نیست که شما اکانت عوض می کنید
      این مربوط به نقص تو نصب لانچر هست که با حذف و نصب صحیح حل میشه

      1. کاظم خطر گفت:

        سلام یه سوال داشتم اون اکانتی که ۷۱۹ هزار تومانه و دست اول هست ، اکانت مایکروسافته یا موجانگ ؟؟

        1. dian گفت:

          سلام دوست من
          مایکروسافته قطعا ، دیگه چیزی به اسم اکانت موجانگ به خودیه خود وجود نداره و همه اکانت ها مایکروسافت هستند

  11. Masoud Tajik گفت:

    سلام وقتتون به خیر دو تا سوال داشتم .
    سوال اولم اینه که اکانتی که ۷۰۰ هزار تومانه و برای ماینکرافت جاوا و بدراک هست و ضمانت همیشگی داره و دست دوم نیست اکانت مایکروسافته یا موجانگ ؟؟؟
    سوال دومم اینه که اون اکانتی که ۷۱۹ هزار تومانه ( ضمانت همیشگی داره و برای جاوا و بدراک هست و دست دوم نیست ) با اون اکانتی که ۶۹۹ هزار تومانه ( ضمانت همیشگی داره و هم برای جاوا و هم برای بدراک هست ) چه فرقی میکنه ؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      اکانت و سی دی کی همون طور که تو اسمشون هست اورجینال و دست اول هستند.
      تفاوتش هم اینه یکی از اونا در ایمیل و اکانت شخصی شما فعال میشه و دیگری ایمیل از پیش ساخته شده است

      1. Masoud Tajik گفت:

        پیشنهاد شما به من کدوم مورد هست ؟

        1. dian گفت:

          هر دو محصول اورجینال از نظر بنده خوبن مابقیش بستگی به شما داره

          1. مسعود گفت:

            اون اکانت ۷۱۹ هزار تومانی اکانت مایکروسافته یا موجانگ ؟

          2. dian گفت:

            سلام مایکروسافت

  12. trollmad گفت:

    salam man chand sal hast acc prem microsoft daram ama nemitonam beram tosh eror mide hata vaghti vpn mizanam yeki lotfan bege chera injorie ya ye vpn begid pls

  13. ChildTsuklyama گفت:

    ببخشید من میخواهم لانچر خود ماینکرافت را دانلود کنم از ماکروسافت استور دانلود کردم و وارد میشوم داره اپدیت میشه ولی خیلی طول میکشه و تا وسطش رفت ولی دوباره از اول شد چیکار کنم ؟؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      احتمالا مشکل از فیلتر شکن شماست

  14. ChildTsuklyama گفت:

    ببخشید من اکانت رو دریافت کردم وارد لونار شدم وارد هایپیکسل شدم و هیچ مشکلی نداشت ولی وقتی میخواستم وارد کلاینت بدلاین شوم نمیشه صفحه اول لاگین میکنم ولی داخل کلاینت که میخواهم بشوم نمیشه باید اکانت موجانگ باشه ؟؟

    1. dian گفت:

      سلام
      بنده متوجه سوال شما نشدم، اما دیگه اکانت موجانگی وجود نداره که بخواهید از اون استفاده کنید

  15. ChildTsuklyama گفت:

    و اینکه من میخواهم اکانت ماکروسافت بخرم اگه به ایملی که شما فرستادید کد فرستاد چه کنم چه جوری داخل ایمیل بشم و بفهمم

    1. dian گفت:

      توضیحات همین صفحه رو اگه مطالعه کنید متوجه میشید

  16. ChildTsuklyama گفت:

    سلام بنده میخواهم خرید کنم ببخشید من یک اکانت کرکی تیلانچر دارم آیا میشود بنده ایمیل اون رو استفاده کنم برای اکانت و میشود نامی که در آن اکانت دارم و در سرور های کرکی باهاش پلی دادم رو بزارم روی اکانت پرمیوم ؟؟؟

    1. dian گفت:

      سلام
      به دلیل مسائل امنیتی بهتره از اون ایمیل استفاده نکنید در مورد اسم مادامی که سایت ماینکرفت ایراد ازتون نگیره نه مشکلی نیست

      1. ChildTsuklyama گفت:

        الان من داخل اکانت کرکی اسمم ChildTsuklyama هست میشه داخل اکانت پرمیوم همین رو بزارم ؟؟؟

        1. dian گفت:

          خدمتتان عرض شد ، اگر وبسایت ماینکرفت اجازه داد می تونید استفاده کنید

  17. Sqynuw گفت:

    سلام من یه مشکل برام پیش اومده هروقت توی لانچر لاگین میکنم با اکانت فول اکسس برام می‌نویسه باید گیم پس اکس باکس داشته باشی یا باید ماینکرافت رو خریده باشی چجوری درستش کنم

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      ایمیل بزنید به پشتیبانی اطلاعات اکانت رو بفرستید تا نگاهی بهش بندازیم خیلی متوجه ارورتون نمیشم بنده متاسفانه

  18. Sqynuw گفت:

    سلام خیلی ممنون از فروشگاهتون من از شما یک اکانت فول اکسس خریدم ولی وقتی دارم رمزو تغییر میدم می‌نویسه که باید یک ایمیله دیگه بهش بدم چجوری باید درستش کنم

    1. dian گفت:

      سلام، سلامت باشید
      اگر منظور شما اینه که از شما میخواد ایمیل بک آپ برای امنیت بیشتر وارد کنید که شما می توانید از ایمیل شخصی خودتون برای اون استفاده کنید

  19. amirali گفت:

    سلام اکانت فول اکسس اورجینال ماینکرفت جاوا ادیشن(JAVA) + بدراک (اکانت مایکروسافت) قانونی هست؟
    و در هیچ سروری بن نیست؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من قانونیه بله و اصلا در هیچ سروری سابقه بازی نداره که بخواد بن باشه

      1. ممدم گفت:

        ببخشید اکانت فول اکسس اورجینال ماینکرفت جاوا ادیشن(JAVA) + بدراک (اکانت مایکروسافت) کیپ داره ؟

        1. dian گفت:

          سلام خیر

  20. Mohammad گفت:

    اخه میخام اکانت نو باشه و دست دوم نباشه چون برا اولین بار میخام بخرم چون خودتون گفتید اکانت فول اکسس موجانگ قبلا سابقه بازی داره و من میخام سابقه بازی نداشته باشه که مطمعن باشم از دستم نمیره حاضرم پول بیشتر بدم که هم اکانت ماکروسافت بگیرم هم مطمعن باشم کیپ داشته باشه که شما میتونید اول چک کنید که کیپ داره بعد به من بدید که پول بیشترم میدم :((((((

    1. dian گفت:

      هیچ راهی نیست که شنل رو دریافت کنید، اکانت نو میشه محصول اورجینال که شنل هم نداره!

  21. Mohammad گفت:

    سلام ببخشید یه سوال دارم.
    من یک اکانت فول اکسس ماکروسافت دارم .
    ولی الان نمیدونم که چجوری اونو راه اندازی کنم و ایمیل و پسور و اسکین و نیک نیم و اسم در بازیو عوض کنم میشه راهنمایی کنید یا مثلا سر تیتر که این اموزش هست تو سایتو بگین خیلی متشکرم لطفا❤.
    فقط یک چیز دیگه😅اینکه چجوری بعد اونا Cape رو فعال کنم

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز، توضیحاتی اگه بلد باشیم تو همین صفحه قرار دادیم

      1. Mohammad گفت:

        یعنی الان کیپ بخرم چون ۱۴۰۱/۳/۱۶ رد شده بهم نمیده؟؟؟؟😕چون من این کیپو دوس دارم و کلا ۴۰ درصد دارم بخاطر همین کیپ این اکانتو میخام بخرم و بقیش هن بهاطر هایپیکسل. لطفا بگید که اگ اون اکانت ماینکرفت فول اکسس ماکرو سافت بخرم کیپ برایم فعال خواهد شد یا نه؟
        🙁

        1. dian گفت:

          دوست گرامی خدمتت عرض شد، داشتن یا نداشتن کیپ الان کاملا شانسیه / اگه کیپ حتما نیاز دارید باید موجانگ بخرید و خودتون به مایکروسافت انتقال بدید

  22. OMKA گفت:

    سرور دیسکورد ندارین؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      خیر در حال حاضر در دیسکورد فعالیتی نداریم، اما ممکنه در آینده آغاز به کار کنیم

  23. OMKA گفت:

    هنوز اکانت نگرفتم ولی برای انجام این مراحل باید وی پی ان بزنیم؟
    سوال بعدی هم بعضیا میگن هایپیکسل بدون وی پی ان میاره بعضی ها میگن وی پی ان میخواد بعضی ها هم میگن به هیچ وجه وی پی ان نزنید بن میشه میشه یه توضیح بدید

    1. dian گفت:

      سلام
      پیش فرض باید تو ذهنتون باشه که فیلتر شکن برای هر موردی میتونه نیاز باشه
      برای ورود به هایپیکسل استفاده از فیلتر شکن باعث بنتون میشه و بهترین راه استفاده از DNS های معتبره

  24. AmirHossein75 گفت:

    سلام بخشید من یه اکانت مایکروسافت خریدم و الان بدستم رسید و یه سوال داشتم ببخشید اون ایمیل اول رو باید پسووردش رو عوض کنیم ؟ یا بای ایمل رو توی مایکروسافت لاگین کنیم و بعد ایمیل روعوض کنیم؟ در این صورت باز هم نیاز هست ایمیل اول که مال rumbler هست رو رمز و چیز های دیگشو تغییر بدیم؟

    1. dian گفت:

      سلام جواب همه سوالات شما تو همین صفحه در موردش توضیح داده، خلاصه اش اینه، اطلاعات ایمیل رو باید تغییر بدید، اطلاعات ماینکرفت/مایکروسافت رو بعد از آن باید تغییر بدید، تمامی موارد و نکات امنیتی رو باید در نظر بگیرید و اعمال کنید
      در نهایت هم با تحقیق کافی باید ایمیل رو تغییر بدید / در مورد انجام همه این موارد هم در همین صفحه توضیحات لازم هست

  25. Armin007 گفت:

    سلام من اکانت ماینکرفت بدراک و موجانگ مایکرو سافت خریداری کردم و وقتی که پروفایلم که با ایمیل و پسورد در سایت لاگین کرده بودم گیمی خریداری نشده بود

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما پروفایل ایمیل خودت رو نباید چک کنی، یک اکانت برای شما ارسال شده که باید از طریق اون ایمیل وارد بشید

  26. i5xO گفت:

    اقا یعنی چی من لاگین میکنم تو مایکروسافت میگه اکانت قفل شده
    میشه راهنمایی کنید؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      قفل دو حالت داره، اگر گزینه Next مشاهده می کنید که بزنیدش و شماره همراهتون رو وارد کنید رفع میشه
      حالت دومش اما زمانی پیش میاد که شما با آی پی های مختلف در بازه زمانی کوتاه وارد اکانت می شوید که شما رو ربات تشخیص میده و اکانت رو قفل میکنه که باید در این مورد یک فرم پر کنید و منتظر پاسخ مایکروسافت باشید.
      توجه داشته باشید اگر در بازه هفت روزه ضمانتی ما هستید به ایمیل پشتیبانی سایت پیام بدید تا یکبار این مورد توسط ما بررسی میشه

  27. ali as33071 گفت:

    سلام داداش تورو خدا کمکم کنید خیلی استرس دارم ببینید من دیشب تو ی ووردم بازی کردم برای اولین بار بود که اف بی اسم به ۳۰ میرسید همیشه رو ۶۰قفل بود منم اصابم خورد شد و از وورد رفتم بیرون و چون دیر وقت بود کامپیوتر رو خاموش کردم صبح که اومدم بازی کنم دیدم ووردم نیست رفتم توی بخش سیو ماینکرافت اونجا بود ولی تو بازی نیس چیکار کنم خیلی زحمت کشیده بودم کمک کنیم

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      بنده اطلاعی از سوالاتون ندارم اما نظرتون رو میزاریم باشه شاید کاربران ما بتونن کمکی باشند

  28. arrrman a گفت:

    سلام ببخشید الان لاگین شد لانچرشم ریختم فقط رفتم داخل گفت اکانت لانچرم با مایکروسافت استور یکی نیست اما چک کردم یکیه مشکلی که نیست ؟

    1. dian گفت:

      سلام رفیق
      اون به خاطر اینه که از قبل شما روی کامپیوترت اکانت مایکروسافت دیگه ای اضافه کردی برای همینه بهت اون پیام رو میده، به غیر از اون نه چیز مهمی نیست

  29. arrrman a گفت:

    سلام ببخشید من خیلی وقت پیش ماینکرفت کرک ریختم تو توضیحات گفته بودید که باید mcleaks بریزم می خواستم ببینم بدون اینکه mcleaks بریزم برم داخل بازی بن می شم یا فقط وارد نمی شم؟

    1. dian گفت:

      سلام
      کسی که قبلا ماینکرفت رو رایگان/کرکی بازی کرده باشه بهش اغلب اوقات اجازه ورود به سرور های پریمیوم داده نمیشه به همین خاطر باید طبق توضیحات سایت عمل کنید تا مشکل حل بشه

  30. نیما گفت:

    سلام ببخشید من اکانت مایکروسافت خریدم خیلی سریع برام ارسال شد ویویدو رو دیدم اما هر کاری کردم توی سایت rambler نتونستم لاگین کنم اگر میشه راهنمایی کنید

    1. dian گفت:

      سلام
      مشکلتون چیه؟ به ایمیل پشتیبانی سایت پیام بدید تصویر ارسال کنید تا راهنمایی تون کنند

  31. Ali گفت:

    اموزش استفاده از اکانت مایکروسافت رو کجا میتونم ببینم ؟ چون این اموزش برای اکانت های موجانگ هستش
    و یه سوال دیگه اینکه چرا انقدر بین اکانت های مایکروسافت و موجانگ تفاوت قیمت هستش؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      اکثر توضیحات شبیه به همه، مابقی در همین صفحه هست با دقت مطالعه کنید.
      دلیل گران تر بودن اکانت موجانگ کمبود و نایاب بودن این محصول است

  32. _Arshia گفت:

    سلام تو ارور ایکس باکس لایو که بالا زدین اگه بجز آی پی آمریکا آی پی دیگه استفاده کنیم مشکل داره یا حتما باید آمریکا باشه؟

    1. dian گفت:

      سلام
      معمولا با آی پی آمریکا جواب میگیره اما می تونید کشور های دیگه رو تست کنید

  33. مهراد گفت:

    سلام به طور کلی لاگین کردن در اکانت مایکروسافت ساده تر از موجانگ هست؟

    1. dian گفت:

      خیلی فرقی بینشون نیست

  34. پارسا گفت:

    سلام آموزشتون رو برای اکانت مایکروسافت هم به همین شیوه است؟

    1. dian گفت:

      هر آموزشی که جلوی آن ذکر شده مایکروسافت مربوط به مایکروسافت میشه

  35. پارسا گفت:

    سلام وقتی داریم اطلاعات را وارد می کنیم ایمیل رو میشه تغییر داد یا باید با اینیلی که آنلاین کیز داده کنار بیایم؟

    1. dian گفت:

      سلام بله می تونید تغییر بدید، در همین صفحه هم آموزش تغییرش هست

  36. HosseinHK87 گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم که چطور باید یوزر نیم رو توی آکا های فول اکسس ماکروسافت عوض کرد؟
    ممنون میشم بگید

    1. dian گفت:

      سلام توی همین صفحه توضیحاتش هست مطالعه کنید

  37. Myknives... گفت:

    واقعا عالی بود من ۲ یا ۳ ماه بود که نمیدونستم چرا به من ارور تحریم ها رو میده هر کاری گفتین رو کردم ولی نشد، بعد فهمیدم vpn خودم مشکل داشته بعد با یه vpn جدید وارد شدم و درست شد . واقعا دمتون گرم، فقط یه سوال ، من یه دنیا توی اکانت کرکی قدیمیم دارم و میخوام بازش کنم چون کلی براش وقت گذاشتم، اگر با اکانت پریمیوم بازی کنم اتفاقی برای دنیام نمی افته؟

    1. dian گفت:

      سلام احتمالا مشکلی نداره

  38. Abbas1388 گفت:

    من میخام برم هایپیکسل این عرور رو میده چه کنم ؟ failed to log in: invalid session {try restarting your game and the launcher}

    1. dian گفت:

      سلام
      متنش انگلیسیه از گوگل ترنسلیت استفاده کنید جوابتون مشخصه.
      استفاده از دی ان اس هم برای ورود به اکثر سرور ها نیازه که نباید فراموش کنید.

  39. Abbas13۹8 گفت:

    من اکانت به دستم رسیده و از تیلانچر استفاده میکنم و هرکاری میکنم نمیره توی های\یکسل بدون vpn نمیره اما وقتی که vpn میزنم درجا میاد اما با vpn بن میشم و نمیتونم برم داخل به این دلیل چه کنم؟ اگه مشل از تیلانچر باشه چه کنم

    1. dian گفت:

      پاسخ سوالتون در پیام قبل داده شد، سعی کنید پیام اسپم نکنید و تمام سوال های خودتون رو در یک پیام خلاصه کنید.
      در مورد وی پی ان هم برای ورود به سرور ها بن میشید و راه دور زدنش DNS است که باید توی اینترنت سرچ کنید اطلاعات ازش کسب کنید.

  40. Abbas1388 گفت:

    اگه با اکانت پرمیوم از تیلانچر استفاده کنم مشکل داره برای اوردن هایپیکسل یعنی اونم کرکی حساب میشه

    1. dian گفت:

      پیشنهاد میشه از تی لانچر استفاده نکنید، اما خیر مشکلی برای ورود به سرور ها نیست.

  41. Abbas1388 گفت:

    من اکانتم به دستم رسیده و سرور هایی مثل هایپیکسل و سرور های دیگر که پرمیومن برام بالا نمیاد و با اکانت ماکروسافت هم دارم میرم چه کنم ؟

    1. dian گفت:

      سلام
      دلیلش کرکی بازی کردن شما در گذشته است که توضیحاتش تو همین صفحه موجوده و کایه مطالعه کنید

  42. Mohamad گفت:

    سلام یه سوال داشتم چرا وقتی که وارد لانچر اصلی ماینکرفت میشم و رویه login میزنم یه همچین اروری میده something went wrong in the login process. Please check the Xbox app for potential errors.

    1. dian گفت:

      سلام
      ارور خیلی راه حل مشخص نداری، یا لانچرتون فایل هاش خراب شده و باید دوباره حذف و نصب کنید و یا مشکل از اینترنت شماست که باید رفعش کنید
      استفاده از فیلتر شکن هم برای ورود فراموش نشه

  43. darcy گفت:

    az nzr man ke awlie man 2 sale kharidam hich moshkeli ndashte
    tavojoh : age mikhaid acc bekharid hatam harchi k behton dade shode ro bekhoind v amal konid

  44. Amir mohammad گفت:

    سلام اگه میشه بگین تا کی وقت هست برای اکانت که اگه زیاد باشه من فردا ببرم پیش یکی برام درست کنه

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز، دقیق متوجه منظور شما نمیشم اما اگه بلد نیستید توضیحات همین صفحه کمکتون میکنه و اگر سن کمی دارید بهتره هر چه زودتر یا از بزرگتر خود کمک بخواهید یا به خدمات کامپیوتری مراجعه کنید.

  45. Amir mohammad گفت:

    ایمیل و همه ی کار های گفته شده رو انجام دادم و اسکیرین شات دارم اما تا الان به دستم نرسیده

    1. dian گفت:

      دوست عزیز ارسال یک پیام کافیه، ۱۰۰ تا هم پیام بفرستید طبق روال خودش بهتون جواب داده میشه.
      اگر ایمیل رو به درستی وارد کردید و هنوز هم اطلاعات رو نمی تونید مشاهده کنید، احتمال زیاد ایمیلتون قادر به دریافت پیام نیست.
      زحمتی بکشید یک پیام به ایمیل پشتیبانی سایت dian.hemati1993@gmail.com ارسال کنید تا براتون ارسالش کنند.

  46. Amir mohammad گفت:

    من اکانت پرمیوم ساعت ۱۱ صبح گرفتم و تا الان به دستم نرسیده چی کنم؟

    1. dian گفت:

      سلام
      تمامی سفارشات تحویل داده شده، اگر سفارش خود را در ایمیلتون مشاهده نمی کنید دو حالت وجود داره؛ یا ایمیل خودتون رو اشتباه وارد کردید و یا پیام در پوشه اسپم ایمیل شماست.

  47. Mohammad گفت:

    سلام لطفا miniature pet سرور هایپیکسل به فروشگاهتون اضافه کنید

    1. dian گفت:

      سلام
      اگر آیتم مورد نظر شما در سایت نیست کافیه اسم و لینک آن را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال کنید تا بهتون قیمت بدیم

  48. yasinda گفت:

    We can’t find this product. This code no longer works. Contact the retailer or person you got it from
    ممنون رسید میزنم اینو میگه

    1. dian گفت:

      سلام
      احتمالا فیلتر شکن که استفاده می کنید مشکل داره و یا کشور اکانت مایکروسافت شما ایرانه که ایران تحریمه.
      در زمان کاری سایت با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی کنند و یا در صورت لزوم خودشون برای شما فعال کنند.

  49. yasinda گفت:

    کی ایمیل میشه؟

    1. dian گفت:

      با سلام
      اطلاعات سفارشات معمولاً تا حداکثر ۵ ساعت به ایمیل شما ارسال می شود.

  50. yasinda گفت:

    سلام سی دی کی ویندوز ۱۰ رو بخریم رو وینوز ۱۱ بالا میاد؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      اسم محصول ویندوز ۱۰ ادیشن هست ، مشکلی تو فعال سازی و استفاده برای ویندوز ۱۱ …نداره

  51. QTER گفت:

    سلام من دوتا سوال داشتم
    اول اینکه اگه اکانت مایکروسافت فول اکسس بخریم بهمون کیپ میده؟

    و اینکه در هردو اکانت میشه از همه لانچر ها استفاده کرد؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. dian گفت:

      سلام
      ممکنه اکانت مایکروسافت شنل داشته باشه و همچنین ممکنه نداشته باشه، تماما شانسیه.
      اگر حتما شنل می خواهید باید موجانگ بخرید.
      اکانت موجانگ هم تهیه کنید به منظور استفاده باید به مایکروسافت انتقال بدید.
      در مورد استفاده از لانچر؛ تنها لانچر رسمی خود ماینکرفت مورد تایید ماست و در مورد مابقی اطلاعات نداریم.
      همچنین محصولات اورجینال نیز محصولات پیشنهادی ما هستند.

  52. Muffin گفت:

    سلام,اگه اکانت سی دی کی اورجینال ماینکرافت خریدم چطوری سی دی کی را فعال سازی کنم

    1. dian گفت:

      سلام نحوه فعال سازی به همراه اطلاعات لازم پس از خرید به ایمیل شما ارسال می شود.

  53. امیر عباس گفت:

    نمیدونم چه دلیلی داره این حجم گنگ مطالب رو توضیح بدین ؟؟؟!!!!!!
    دو خط موجانگ دو خط ماکروسافت ……….
    ینی همه کمر همت رو بستن به گنگ حرف زدن … هم از کسی که ویدئو درست کرده و هم از کسی که ایمیل ارسال میکنه و مطالب این سایت رو مینویسه …

    1. dian گفت:

      سلام
      اگر شدنی بود این حجم مطالب را در دو خط خلاصه کرد چشم شما برای ما بفرستید تا ما هم همان را قرار بدیم

  54. Shayan Sedighi گفت:

    سلام،خسته نباشید
    من نمیتونم با کامپیوترم تو هیچ لانچری با اکانت مایکروسافتم لاگین کنم واسه همین نمیتونم اکانت فول اکسس مایکروسافت بخرم.ارور کانکشن میده.علتش چیه

    1. dian گفت:

      سلام
      بله ممکنه بخاطر فایروال باشه، خاموش کنید و فیلتر شکن هم بد نیست استفاده کنید

    2. QTER گفت:

      ببخشید وقتی اکانت رو میدید چک میکنید که در هایپیکسل بن هست یا نه؟ و اینکه آموزش این ویدیو و سایت هایی که توش رفت واسه اکانت مایکروسافت هست؟

      1. dian گفت:

        بخش قوانین ورود در سرور ها رو در همین صفحه مطالعه کنید.
        مابقی توضیحات هم اگر مقداری دقت کنید مشخصه.
        در صورتی که سوالات بیشتر دارید می توانید با پشتیبانی سایت به شماره ۰۹۰۲۶۴۲۲۰۴۰ تماس بگیرید.

  55. Mohammadgamerx گفت:

    من اکانت گرفتم عالی بود و هایپیکسل اورد فقد یه مشکلی دارم اینکه چجوری اسم ماینکرافتیم عوض کنم و اکانتم مایکروسافت

    1. dian گفت:

      سلام دوست من، در همین صفحه توضیحات لازم برای شما هست

  56. Mohammadgamerx گفت:

    من به کمک نیاز دارم وقتی وارد سایت minecraft.net میشم و میخوام لاگین کنم میگه پسورد اشتباه اما وقتی همون پسورد و ایمیل تو موجانگ استودیوز میزنم ارور نمیده

    1. dian گفت:

      سلام
      توضیحات لازم برای شما در همین صفحه وجود داره وقت بزارید مطالعه کنید

      1. Mohammadgamerx گفت:

        سلام کی باید بفهمیم که چه موقعی باید اکانتمون به مایکروسافت انتقال بدیم؟

        1. dian گفت:

          سلام زمانی که نوبت به شما برسه از تو وبسایت و لانچر ماینکرفت به شما اطلاع میدن

  57. tornado_2000 گفت:

    سلام من وقتی داخل لونار کلاینت اکانت رو میزنم ارور میده میگه تو اکانت ثبت شده که شما زیر ۱۸ سال سن دارید نمیزاره وارد اکانت شم حتی سینگل پلیر لطفا سریع تر جواب بدید

    1. dian گفت:

      سلام توضیحات مربوط به مشکل شما در همین صفحه هست مطالعه کنید

  58. Amirhesam گفت:

    سلام من کل مطالب رو با دقت خوندم اما نتونستم متوجه بشم که وارد کردن اکانت اوریجینال جاوا و بدراک به چه صورت هست.یعنی چه اطلاعاتی بهم ایمیل میشه یا نحوه وارد کردن چه فرقی با پرمیوم فول اکسس داره ببخشید اگه زیاد مزاحمتون میشم.

    1. dian گفت:

      نحوه وارد شدن و اطلاعاتی که دریافت می کنید شبیه به همون اکانت های فول اکسس است، شما اطلاعات ورود به ایمیل و اطلاعات ورود به ماینکرفت رو میگیرید، اما نوع محصول متفاوت هست همین.

      1. Amirhesam گفت:

        اها متشکرم.انشاالله عروب خریداری میکنم.

  59. Radin گفت:

    باسلام لطفا برای اکانت مایکروسافت هم آموزط ویدیویی قرار بدین ممنون

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      اکانت مایکروسافت خیلی نیازی به آموزش ویدیویی نداره، اما چشم سعی می کنیم قرار بدیم.

  60. نورالهی گفت:

    ببخشید الان ساعت از ۱۰ هم گذشته ولی پشتیبانی هنوز افلاینه

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      با پشتیبانی سایت با شماره ۰۹۰۲۶۴۲۲۰۴۰ تماس بگیرید

  61. امیرحسین گفت:

    ببخشید منظورتون از این موارد چی هست؟ چون من تمام موارد این صفحه و صفحات دیگرتان رو دیدم لطفا جواب بدید

    1. dian گفت:

      دوست عزیز تایم پشتیبانی بیمارستان هم این ساعت نیست.
      در مورد توضیحات هم در همین صفحه ذکر شده ” قبلا ماینکرفت کرکی و رایگان بازی کردم، چکار کنم ؟ ” بخونید انجام بدید

  62. امیرحسین گفت:

    سلا من وقتی وارد هایپیکسل میشوم خطای faild login: null رو دریافت میکنم تا حالا هم از تی لانچر یا mcleacks یا easy mc استفاده نکردم

    1. dian گفت:

      سلام
      تفاوتی نداره شما در هر حالتی رایگان/کرک بازی کرده باشید باید موارد فوق الذکر را انجام بدید

      1. امیرحسین گفت:

        لطفا نگاه کنید یه عالمه ویدیو دیدم ولی نشد همه ی کاری هم که تو اموزش ها بوده انجام دادم وارد اکانت شدم ولی توی هر سرور این ارور رو میده لطفا جواب بدید

        1. dian گفت:

          برای اروری که شما ارسال کردید راه حل همونه که خدمت شما عرض شد عزیز، حالا هر چندتا ویدیو هم ببینید و … فرقی نمیکنه و راه حل تغییری نمیکنه دوست من

  63. e گفت:

    من اکانت ماینکروسافت خریدم و پسوورد شو تغییر دادم الان باید کجا لاگین کنم؟

    1. dian گفت:

      سلام
      بهتره چنین موارد پیش پا افتاده ای رو قبل از خرید اطلاعات در موردشون کسب کنید.
      برای بازی کردن باید از طریق لانچر ماینکرفت اقدام کنید

  64. ارش میراحمدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من رمز جیمیلمو عوض کردم الان یادم نمیاد راهی نیست برم داخلش؟ شمارمم ثبت نکردم

    1. dian گفت:

      سلام، سلامت باشید
      خیر اگر مورد بک آپی مثل شماره همراه اضافه نکرده باشید و رمز یادتون بره، راهی برای ورود مجددتون نیست

  65. Mk_exciting گفت:

    سلام ببخشید یه سوال دارم چجور باید کیپ یا همون شنلش رو آن کنم همون شنل رایگان مایکروسافت؟؟

    1. dian گفت:

      سلام، این شنل برای انتقال اکانت های موجنگ به مایکروسافت هست و اگر چنین چیزی به شما اختصاص داشته باشه، نیاز نیست کاری انجام بدید

  66. آرسن گفت:

    ماینکرفت من موقع ورود به سرور هایه پرمیوم این ارور رو میده Failed To Login: Authentication Servers Are Currently Down

    1. dian گفت:

      سلام مقداری اگر دقت کنید در بخش توضیحات و مشکلات، در همین صفحه پاسخ سوالتون هست

  67. mahanm1390 گفت:

    من وقتی وارد اکانت ماکروسافتم میشم و پلی رو میزنم میگه یوزرنیم درست کن و من درست میکنم میگه اشتباهه

    1. dian گفت:

      سلام دوست گرامی
      این مشکل جامع از طرف وبسایت ماینکرفته متاسفانه، تنها راه حلی که براش هست، استفاده از آی پی های مختلف و مرورگر مختلف و لانچر برای ثبت اسم هست، شما باید انقدر اینکار ها رو انجام بدید، لاگین و لاگ اوت کنید تا بالاخره اسم رو ازتون قبول کنه.
      در نهایت چک کنید اسمی هم که انتخاب کردید از قبل ثبت نشده باشه

  68. پرسشگر گفت:

    ببخشید من یه سوال داشتم توضیحات کامل و عالی بود اما من هنوز شک دارم من در گذشته به مدت زیاد با اکانت کرکی تی لانچر بازی میکردم و الان میخوام یه اکانت پرمیوم تهیه کنم میخواستم ببینم با نرم افزار Mc leaks میشه اون رو هم درست کرد یا نه و اگر نشد باید چیکار کنم چون طبیعتا نمیتونستم از روز اولی که بازی میکردم اکانت پرمیوم بخرم اگر امکانش هست بگید با نرم افزار Mc leaks میشه سابقه ی کرکی بازی کردن روی تی لانچر رو درست کرد یا نه

    1. dian گفت:

      سلام دوست من، معمولا ۹۰ درصد افرادی که ماینکرفت بازی می کنند، قبلا به صورت کرک بازی کردند که با همین آموزش سایت ما مشکلشون حل میشه

      1. پرسشگر گفت:

        خیلی ممنون تنها مشکلم همین بود اگر اینم درست میشه که خیلی عالیه ممنون از جوابتون

  69. رادین گفت:

    سلام میخواستم بگم من بلد نیستم ایمیل اکانت فول اکسس ماکروسافتمو عوض کنم

    1. dian گفت:

      سلام
      توضیحات لازم در همین صفحه است، در صورتی که متوجه نمی شوید از فرد بزرگتر کمک بخواهید

  70. رادین گفت:

    سلام میخواستم بگم من یه اکانت ماکروسافت خریدم بعد همه کاراشو کردم ولی وارد هایپیکسل نمیشه چیکار کنم

    1. dian گفت:

      سلام
      در صورتی که قبلا ماینکرفت رایگان/کرکی بازی کردید توضیحات مربوط به رایگان بازی کردن در گذشته را در همین صفحه مطالعه کنید و انجام بدید.
      باید توجه داشته باشید تا زمانی که این مورد را انجام ندهید اجازه ورود به سرور های پریمیوم را به شما نخواهد داد.

  71. علی صالحی گفت:

    با سلام میخواستم بگم این سایت عالیه من اکانت ماکروسافت خریدم بعد بلد نبودم به پشتیبان زنگ زدم توضیح داد دستتون درد نکنه

  72. ناشناس گفت:

    سلام من برای ریست کردن پسورد هرچی میزنم ایمیل نمیاد به اون ایمیل که گفتید !

    1. dian گفت:

      سلام، با ایمیل شما خریدی از ما ثبت نشده است

  73. Mahsa گفت:

    mrc azaton besyar awli … faghat inke id ro nemishe avaz kard ???

    1. dian گفت:

      سلام، سلامت باشید
      اگه منظورتون از ID اسم درون بازی است که هر سی روز یکبار قابل تغییر است، اگر منظور ایمیل هست که طبق قوانین ذکر شده در همین صفحه قابل تغییر است و در نهایت اگر منظور گیمر تگ هست یکبار قابل تغییر است بعد از آن پولی می شود.

  74. mmj گفت:

    سلام میشه اموزش با یاندکس هم بزارید

    1. dian گفت:

      سلام
      نوعو وبسایت ایمیل تفاوتی در آموزش ماینکرفت نداره و آموزش برای تمامی ایمیل ها یکسانه، تنها چیزی که قرق میکنه نحوه و سایت ورود به ایمیل هست و تمام!

  75. Sam گفت:

    سلام ، سی دی کی اورجینال ویندوز ۱۰ و سی دی کی اورجینال جاوا ادیشن چه تفاوتی دارن؟
    و کدومشون برای خرید بهتر هستن؟

    1. dian گفت:

      سلام به طور خلاصه دو بازی متفاوت هستند، برای اینکه بفهمید کدوم بهتره و کدوم به درد شما میخوره بهتره قابلیت های هر کدام را از طریق وبسایت ماینکرفت مقایسه کنید

  76. بنیامین اسکندری گفت:

    من هرچی وارد های پیکسل میشم ارور میده میگه failed to authenticate your connection

    1. dian گفت:

      سلام، در همین صفحه توضیحات مربوط به رایگان/کرکی بازی کردن در گذشته را مطالعه کنید و انجام بدید

  77. بنیامین اسکندری گفت:

    سلام من میتونم از تی لانچر هم برای وارد کردن اکانت استفاده کنم؟

    1. dian گفت:

      سلام پیشنهاد نمیشه

  78. بنیامین اسکندری گفت:

    من اکانت پریمیوم دارم ولی وارد هایپیکسل نمی شه اکانتم مایکروسافته

    1. dian گفت:

      سلام، در همین صفحه توضیحات مربوط به رایگان/کرکی بازی کردن در گذشته را مطالعه کنید و انجام بدید

  79. امیررضا گفت:

    سلام من میخوام اکانت فول اکسس مایکروسافت بخرم آیا کیپ رو هم دریافت میکنم؟

    1. dian گفت:

      سلام
      اکانت های فول اکسس مایکروسافت ممکنه شنل را داشته باشه و یا نداشته باشه، تماما شانسیه، اگه خیلی برای شما اهمیت داره شنل باید موجانگ بخرید و به مایکروسافت منتقل کنید

  80. Mr.silver86 گفت:

    سلام اگر من اکانت فول اکسس مایکروسافت خریداری کنم همان موقع شما ایمیل اکانت را به ایمیلی که من به شما میگویم تغیر میدهید؟

    1. dian گفت:

      سلام خیر
      همانطور که در توضیحات همین صفجه ذکر شده، خودتون باید تمامی اطلاعات از قبیل ایمیل، پسورد و … را تغییر دهید

  81. Parham4242 گفت:

    سلام من قبلا با ایمیلم تو تی لانچر اکانت ساختم ایا میشه از همین ایمیل برای این اکانت هم استفاده کنم؟؟؟

    1. dian گفت:

      سلام
      اکانت ها از قبل خودشون اییمل ثبت شده دارند، بهتره برای تغییر ایمیل هم از ایمیلی استفاده کنید که قبلا در سایت/لانچر مرتبط به ماینکرفت ثبت نشده باشید

  82. محمد مهدی طهانی گفت:

    سلام ببخشید من اموزشی پیدا نمی کنم که چگونه ایمیل اکانت ماکروسافتم رو تغییر بدم
    شما اموزش تغییر ایمیل موجتنگ رو گذاشتین

    1. dian گفت:

      سلام توضیحاتش در همین صفحه هست

  83. Mobin88mobin گفت:

    خب اکانت ساخته نمیشه مشکل اینه حالا موقعی مه خریدم با کمک شما حلش میکنم

    1. dian گفت:

      خدمتتون عرض کردم این مشکل برای همه است و خیلی ها به این مورد بر خوردن، باید صبر کنید تا حلش بکنند

  84. Mobin88mobin گفت:

    سلام مجدد
    حقیقتا من میخوام اکانت رو برای ردیم کد اماده کنم از اونجایی که به احتمال زیاد میخوام اخر این ماه از خودتون اکانت خریداری کنم و میخواستم اکانت مایکروسافت رو اماده کنم با این حساب یعنی نمیشه اکانت سی دی کی خرید :/
    یا شما خودتون ایمیل و پسورد اکانت مایکروسافت رو بدم اکانت رو راه اندازی میکنید؟؟

    1. dian گفت:

      برای خیلی ها این مشکل هست پس شما اولین نفر نیستید، مشکل هم از خودشونه که باید رفع کنن، یک اکانت بسازید ما کد رو میدیم روش فعال کنید، فعال سازی هم کلا یک دقیقه وقت نمیگیره و آموزش آن پس از خرید با اطلاعات براتون میاد

  85. Mobin88mobin گفت:

    با سلام
    ببخشید من یه سوال داشتم در اکانت ماینکرافت
    من میخوام در سایت ماینکرافت با اکانت مایکروسافت لاگین کنم اما میره تو یه بخشی که میگه باید یه یوزر نیم برا خودت انتخاب کنی که ماله ایکس باکس هست اونجا یوزر نیم رو میزنم و بعد رو لتس گت استارتد میزنم اما لتس گت استارتد کمرنگ میشه و بعد پر رنگ و عملا هیچ اتفاقی نمیوفته میشه لطفا بگید چیکار کنم با وی پی ان گوشی های دیگه کامپیوتر و با ایمیل های دیگه حتی ولی بازم همونجوری میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. dian گفت:

      با سلام و احترام
      این پروسه مرتبط به وبسایت ماینکرفت میشه، اگه تمامی موارد را انجام دادید و باز هم به مشکل میخورید احتمالا ایراد از طرف آن ها باشه و بهتره چند روز بعد تلاش کنید اگر مشکل تان نیز حل نشد می توانید بهشون تیکت بزنید تا کمکتان کنند.

  86. mikail گفت:

    سلام ببخشید یعنی هروقت که از ۱۹ اسفند بگزرد دیگه نمیتونیم تو سایت Minecraft.net با اکانتمون لوگین کنید تا بتونیم موو بدیم تو ماکروسافت ؟
    بخواتر اینکه من میخام اکانت را بگیررم و بعد از ۱ ماه جمیلشو تغییر بدم و بعد موو ش بدم مشکلی پیش نمیاد چون بعد ۱ ماه ۱۹ اسفند گذشته مشکلی پیش نمیاد که این کارو انجام بدم ؟

    1. dian گفت:

      سلام
      بعد از ۱۹ اسفند قابل بازی نیست ولی می تونید وارد اکانت در سایت ماینکرفت بشید و انتقالش بدید.
      تاریخ تغییر ایمیل هم ارتباطی به انتقال به مایکروسافت نداره، شما می تونید به مایکروسافت انتقال بدید و بعد ایمیلش هم همون لحظه عوض کنید.

  87. Arsha گفت:

    سلام من می خوام وارد هایپیکسل بشم چرا ارور failed to connect to server رو می ده اکانتم هم full access هست لطفا کمک کنید

    1. dian گفت:

      با سلام
      احتمالا این مشکل شما به رایگان بازی کردن تون در گذشته بر میگرده که توضیحاتش در همین صفحه است و باید طبق اون پیش برید

      1. Arsha گفت:

        سلام من همه ی کار هاییرو که گفتید انجام دادم ولی باز ارور failed to connect too server : authentication servers are currently down for maintenance رو بهم نشون می ده

        1. dian گفت:

          با سلام
          احتمالا به درستی انجام ندادید، زیرا راه دیگری به غیر از مورد ذکر شده تا جایی که ما اطلاع داریم وجود ندارد

  88. گرشا آقازاده گفت:

    سپاس

  89. nothing گفت:

    mamnon az dian va website online keys

  90. armin گفت:

    سلام من الان سی دی کی اوجینال رو خریداری کردم و فعالش کردم ولی وقتی میخوام وارد هایپیکسل بشم ارور میده null

    1. dian گفت:

      سلام دوست من، توضیحاتی در وبلاگ آموزشی سایت موجوده در صورتی که ما در مورد ارور شما اطلاعی داشته باشیم در آنجا ذکر شده است.

  91. armin گفت:

    سلام شما از نظر امنیت کدوم اکانت رو پیشنهاد میدید فول اکسس یا سی دی کی اورجینال؟؟؟

    1. dian گفت:

      سلام
      قطعا اورجینال، تو همین صفحه هم توضیحات کلی دادیم که چرا اورجینال از فول اکسس بهتره

  92. armin گفت:

    سلام من میخواستم سی دی کی اورجینال ماین کرافت رو بخرم ولی میخواستم بدونم اگر این سی دی کی رو بگیریم و روی اکانت مایکروسافت مون بزنیم میتونیم باهاش وارد هایپیکسل بشیم و اینکه اون کیپ یا شنل رایگان ماکروسافت هم بهمون میده ؟

    1. dian گفت:

      سلام
      بله این کد در اکانت مایکروسافت شما فعال میشه و بله میشه به هایپیکسل رفت اما در مورد شنل رایگان خیر شما این شنل رو دریافت نمی کنید، دریافت این شنل فقط مخصوص افرادی ه که اکانت را از موجانگ به مایکروسافت منتقل می کنند

  93. هومن عبادی گفت:

    سلام خسته نباشید من اکانت رو خریدم روز اول نتونستم با لانچر اصلی لاگین کنم ولی بعدش تونستم و هیچ مشکلی نداشت اما رفتم تا اسکینم رو عوض کنم بعد دیدم زده باید اکانت خود را به مایکروسافت انتقال دهید وگرنه از بین میرود یا یک همچین چیزی و وقتی رفتم و ایمیل و اینجور چیزا رو وارد کردم و بیایید شروع کنیم رو زدم هیچ اتفاقی نمیافتاد مشکل کجاست؟ ممنون بابت خدمات خوبتون

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز باید از طریق سایت خود ماینکرفت اقدام کنید . قبل از انجام هم تحقیقی داشته باشید که ما شرمنده شما نباشیم .

  94. نیک گفت:

    سلام وقت بخیر♡ سوال من اینه که با لانچر lunar client و اکانت فول اکسس میتونم وارد هایپیکسل بشم؟ یا باید لانچراصلی دانلود کنم؟🙁

    1. dian گفت:

      سلام و احترام
      ورود به سرور هایپیکسل مختص یک لانچر خاص نمیشه و می تونید استفاده کنید

  95. امیرحسین حیدری گفت:

    سلام من اکانت گلد رو همین الان خریداری کردم چجوری باید یوزر نیم رو تغییر بدم؟؟؟

    1. dian گفت:

      سلام از طریق وبسایت minecraft.net

  96. armin گفت:

    سلام من میخواستم بدونم ای شایعه درسته که میگن اکانت های موجانگ در سال ۲۰۲۲ حذف میشن و اکانت های ماکروسافت هم قیمتشون خیلی میره بالا چون من میخواستم فصل بهار بخرم

    1. dian گفت:

      سلام دوست من، شایعه نیست و حقیقت داره، اما همینطوری حذف نمیشن و بهتون مهلت میدن که به مایکروسافت انتقال بدید

  97. امیرمحمد گفت:

    سلام اکانت ها همیشه قابل استفاده است اگه چیزایی که توی ویدیو گفت رو انجا بدیم؟؟یه سوال دیگه من چه اگانتی بخرم گلد یا فول اکسس ؟ سی دی کی چیه؟

    1. dian گفت:

      سلام توضیحات کامل و جواب سوالات را میتونید در وبلاگ آموزشی سایت راهنمای اکانتهای ماینکرفت مطالعه کنید .

  98. محمدحسین گفت:

    سلام . می خواستم بپرسم من من الان از اکانت کرکی خود تی لانچر استفاده می کنم و لانچر الانم هم تی لانچر است
    می خواستم ببینم که اگر اکانت فول اکسس بخرم می تونم وارد سرور هایپیکسل بشم یا نمی تونم ؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      از تونستن که بله می تونید وارد هایپیکسل بشید اما باید خیلی مراقب باشید که بنتون نکنه

  99. عارف گفت:

    سلام من همین دیشب اکانتو خریدم یوزر ماینکرافتو وارد میکنم بعد پسوورد رو وارد میکنم میگه اشتباس

    1. dian گفت:

      سلام و احترام

      در صورتی که پسورد و سوال امنیتی ماینکرفت را تغییر دادید و از اطلاعات آن مطمئن هستید و در صورتی که ماینکرفت رایگان بازی کردید، طبق توضیحات مربوط در همین صفحه پیش برید.

      البته در صورتی که اطلاعاتی را تغییر ندادید طبق توضیحات سفارش و توضیحات جامع سایت در وبلاگ آموزشی ما پیش برید.

  100. پویا گفت:

    سلام آیا با پرمیوم میتوانم به تی لانچر بیام یا اینکه بن میشم
    بعضیا گفتن که اگر با پرمیوم وارد تی لانچر بشم بن میشوم

    1. dian گفت:

      سلام به طور کلی تی لانچر پیشنهاد نمیشه

  101. Alireza گفت:

    یه چیز دیگه اگه همین ۶۵ تومنی رو بخریم یعنی فول اکسس میتونیم نیک نیم و پسوورد رو تغییر بدیم و همه ی کار هایی که تو ویدیو انجام شده رو انجام بدیم؟

    1. dian گفت:

      سلام خیر، قطعا قابلیت های متفاوتی دارند که در صفحه محصول ذکر شده است

  102. یوسف گفت:

    سلام سایت خیلی خوبی دارین ممنون ازتون فقط یه سوال داشتم من اکانت مایکروسافت خریدم بعد برای اینکه بک نخوره چکار کنم داخل یندکس پسورد رو تغییر بدم ؟ یا لازم نیست؟ چون داخل ماینکرفت ندات نت نتونستم راهنمایی کنید ممنون

    1. dian گفت:

      سلام، لطف دارید
      در جواب سوال شما؛ تغییر ایمیل در زمان مشص شده، اشتراک نگذاشتن اطلاعات با افراد مختلف، استفاده از اطلاعات و پسورد قوی برای ایمیل و اکانت خود و موارد دیگری که در همین صفحه ذکر شده است

  103. Erfanix گفت:

    سلام وقت بخیر من سی دی کی جاوا را گرفتم بعد وارد اکانت مایکروسافتم کردم بعد لانچر ماینکرف رو دانلود کردم و لاگین شدم ولی همش مینویسه play demo

    1. dian گفت:

      سلام بزرگوار
      راه حل در همین صفحه است و همچنین در توضیحات سفارش شما نیز ذکر شده است

  104. Mamad_gamaer گفت:

    سلام این اکانت فول اکسس دست دوم. هست با دست اول

    1. dian گفت:

      سلام دست دوم است

  105. منمنم گفت:

    چرا باید عوض کنم ایمیل رو؟

    1. dian گفت:

      سلام در همین صفحه ذکر شده مطالعه بفرمایید

  106. ارش گفت:

    لطفا راهنمایی بیشتر بکنید

    1. dian گفت:

      با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

  107. arash گفت:

    یعنی چی یعنی باید لانچرایی مثل تی لانچر پاک کنم؟چون من برایهورود ب اکانت از ان استفاده نکردم

    1. dian گفت:

      توضیحات ذکر شده را دز پایین همین صفحه مطالعه بفرمایید، نوشته شده که باید چه مواردی را انجام دهید

      1. ارش گفت:

        من همه مراحل رو انجام دادم ولی همش ارور invalid email or password میده میشه دقیقا بگید باید چی کار کنم

        1. dian گفت:

          دوست گرامی، توضیحات یکی دو خط نیست که بهتون بگم، توضیحات همین صفحه ای که داخلش هستید را با دقت مطالعه کنید.

          در صورت نیزا نیست می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  108. arash گفت:

    سلام وقتی من تو بازی پسورد رو میزنم ارور میده یگه اشتباهه ولی من درست زدم چرا؟

    1. dian گفت:

      سلام در صورتی که اطلاعات پسورد و سوال امنیتی اکانت ماینکرفت را تغییر داده اید و باز هم نمی توانید وارد بشید دلیل آن کرک بازی کردن شما از طریق تی لانچر، ایزی ام سی ، ام سی لیکز و نرم افزار های شبیه به ایناست که باید طبق آموزش در همین صفحه پیش برید.
      در صورتی که این اطلاعات را تغییر ندادید که باید تغییر بدید، اگر بلد نیستید نیز از فرد بزرگتر خود کمک بگیرید.

  109. kale_poook گفت:

    سلام من دیروز اکانت رو خریدم و تا عصر طول کشید که تمام کار های اکانت و دانلود بازی رو انجام بدم و وقتی انجام و خواستم برای اولین بار برم تویه هایپیکسل با همه چیز جدید به من گفت که شما به دلیل چیت زدن بن هستید و الان من پشتیبانی میخوام پیام بدم ولی همه افلاین هستن میشه کمک کنید ؟

    1. dian گفت:

      سلام پشتیبانی سایت ۱۰ صبح به بعد فعالیت می کند، صفحه را رفرش کنید آنلاین هستیم.

  110. HyPiXeL_lol گفت:

    سلام ببخشید ، من می خواستم اکانت فول اکسس رو بخرم ولی دو تا سوال دارم .
    ۱ : من اگر اکانت فعال تیلانچر داشته باشم ( اکانتی که هر روز باهاش بازی میکنم) میتونه تو لانچر ماینکرافت مشکلی ایجاد کنه ؟؟؟
    ۲ : و اینکه اگر مشکل ایجاد میکنه باید چه کار کنم ؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من،
      در صورتی که از ایزی ام سی و ام سی لیکز استفاده می کنید بله ممکنه مشکل ایجاد کنه و برای هر سری بازی کردن با ید شما از موارد خاصی پیروی کنید که در همین صفحه توضیح دادیم.

      1. HyPiXeL_lol گفت:

        ممنون از راهنمایی تون ، من از تی لانچر استفاده میکنم ، پس احتمالا ایرادی نداره

  111. yeki گفت:

    نمیشه user name و skin رو عوض کرد؟

    1. dian گفت:

      از طریق وبسایت minecraft.net می تونید انجام بدید

  112. Armin گفت:

    سلام میخاستم بدونم اگر من از شما اکانت فول اکسس بگیرم شما قبلش چک میکنید که در سرور هایی مثل هایپیکسل بن هست یا نه؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز، بله اکانت ها در زمان تحویل از طرف ما بن نیستند

  113. مهدیار ارجمند گفت:

    درست کردم ولی وارد نمیشه

    1. dian گفت:

      اکانت بدون مشکله، تصویر نیز براتون ارسال شد / راه حلتون در آموزش سایت هست که توضیحاتش رو باید انجام بدید. اگر وارد نمیشه یعنی درست انجام ندادید.

      از ارسال تعداد بالای نظرات خودداری کنید که محیط نظرات اسپم نشه، سوالات بیشتر از طریق پشتیبانی آنلاین سایت در خدمت هستیم.

  114. مهدیار ارجمند گفت:

    برای من نه وارد لانچر میشه نه سایت مشکلش چیه؟

    1. dian گفت:

      خدمتتون عرض کردم طبق آموزشی که در این صفحه هست پیش برید، مشکلش هم بهتون گفتم دوست گرامی

  115. مهدیار ارجمند گفت:

    سلام من یک اکانت جدید خریدم وارد لانچر نمیشه

    1. dian گفت:

      سلام اکانت ها در لحظه ارسال تست می شوند که تصویر آن بهمراه جزئیات سفارش برای شما ارسال می شود، توجه کنید مثل قبل پسورد را عوض نکنید.
      در مورد ورود به لانچر و یا سایت هم اول از اطلاعاتی که وارد می کنید مطمئن بشید در صورت اطمینان از ورود اطلاعات، شما احتمالا پیش از این از طریق تی لانچر، ام سی لیکز یا ایزی ام سی به صورت کرک بازی کردید که باید طبق آموزش مربوط در پایین همین صفحه مشکل را حل کنید.

      1. Mahdiyar گفت:

        نه همه چیز رو درست وارد کردم و فقط با thealtening کرک بازی کردم که اون هم رو mojang هست

        1. dian گفت:

          اکانت شما بررسی کردم بدون مشکل لاگین میشه
          https://s4.uupload.ir/files/minecraft_iac8.png

          طبق آموزش پیش برید.

      2. محمد جواد گفت:

        سلام . یک سوال داشتم . سوالم اینه که توی خود جیمیل ارسالی حاوی اطلاعات اکانت زمانی رو برای تغییر ایمیل اکانتم تایین کرده بود اما من توی اون زمان مشخص شده نتونستم برم و تغییر بدم . میخواستم بدونم باز هم راهی هست و میشه تغییرش داد ؟ و چطور . ممنون

        1. dian گفت:

          سلام
          بهتره در زمانی که در ایمیلتون مشخص شده اطلاعات رو تغییر بدید، اما چند روز پس از اونم مشکل ساز نیست و بدون مشکل ایمیل قابل تغییر است.

          1. محمد جواد گفت:

            ممنون از بازخوردتون

  116. Mahdiyar گفت:

    من هم پسوورد رو عوض کردم نمیشه وارد شد چکار کنم؟

    1. dian گفت:

      دوست عزیز لطفا ۲۰ تا نظر نفرستید، اگه منتظر پاسخ سریع هستید با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید.
      اگر نظر می دهید منتظر باشید تا پاسختون داده بشه .
      در مورد اکانتی که شما تهیه کردید اکانت پریمیوم هست و قابلیت تغییر پسورد را ندارد با تغییر پسورد دسترسی اکانت رو از خودتون می گیرید که مقصرش کسی به غیر از شما نیست.
      همیشه پیش از خرید قوانین و توضیحات محصولی رو که می خرید مطالعه کنید.

  117. مهدیار ارجمند گفت:

    سلام من اکانتم gmail هست ولی وارد جیمیل نمیشه

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز اکانت پریمیوم دسترسی به ایمیل نداره، دلیلی برای ورود به ایمیل هم ندارید، لطفا توضیحات محصولی که تهیه می کنید را مطالعه کنید

  118. armin گفت:

    سلام من ویدیو ی شما رو دیدم و میخواستم بدون اون وبسایت اولی که داخلش پسورد و ایمیل رو اوز کردید برای چیه نمیشه مستقیم داخل موجانگ پسورد رو اوز کرد؟

    1. dian گفت:

      سلام اون وبسایت مرتبط با ایمیل هست در اکانت های فول اکسس که میتوه Mail.yandex.ru / Mail.ru و یا مثل ویدیو Mail.rambler.ru باشه که برای تغییر اطلاعات برای بار اول حتما باید از این سایت ها استفاده بشه

  119. بردیا تابعی گفت:

    من اکانت خریدم ولی وضعیتش درحال انجام هست و هیچ ایمیلی برام نیومده و من اکانتم رو نیاز دارم چیکار می‌شه کرد؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمان ارسال اطلاعات در بازه کاری سایت، ۱۰ دقیقه تا ۵ ساعت از طریق اییمل ثبت شده شما بطول می انجامد

  120. AhmAd گفت:

    سلام کانالتون عالیه با اینکه من وقت زیاد گذاشتم زیاد برا اکانتم ولی ارزشش رو داشت واقعا نمیدونم این لطف شما رو چجوری جبران کنم
    بالاخره به آرزوم رسیدم
    ممنونم

  121. AhmAd گفت:

    من نمیدونم همون مشخصاتی که به من دادینو وارد کردم تو سایت mail.yandex.com و ramble.ru ولی همش میگن رمز یا ایمیل شما اشتباهست من نمیدونم چکار کنم میشه مشکلم رو حل کنین

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      وبسایتی که شما در آن باید وارد بشید Mail.yandex.com است و اکانت شما در Rambler.ru نیست.
      در مورد ورود به ایمیل نیز باید مقداری به جزئیات سفارش خودتان دقت کنید شما دوتا اطلاعات را از ما می گیرید یکی اطلاعات ورود به اکانت و دیگری ورود به ایمیل است که شما باید از اطلاعاتی که در اول توضحات سفارشتان است یعنی اطلاعات ورود به ایمیل استفاده کنید.
      مابقی موارد هم پس از ورود به ایمیل باید دقیقا طبق آموزش سایت پسورد را عوض کنید، سوال امنیتی را تغییر بدید و موارد امنیتی را برقرار کنید

  122. Mostafa گفت:

    سلام من اکانت را دریافت کردم رفتم پسورد ش رو هم عوض کردم بعد ایمیل و پسورد مو زدم تو لانچر ماینکرافت اما میگه invalid email or password لطفا بگید چیکار کنم

    1. dian گفت:

      سلام اکانت پریمیوم گلد قابلیت تغییر پسورد نداره، شما با این کار دسترسی اکانت رو از خودتون گرفتید
      همیشه پیش از خرید توضیحاتی محصولی را که تهیه می کنید مطالعه بفرمایید، همچنین توضیحات سفارش نیز این مورد را تاکید کرده است

  123. st گفت:

    سلام من الان اکانت رو دریافت کردم اما وقتی روی لینک برای دسترسی به ایمیل کلیک می کنم صفحه ی متفاوتی با اموزش بالا می اره

    1. dian گفت:

      سلام
      همین صفحه ای که توش قرار دارید آموزش هست.

  124. st گفت:

    سلام از کجا می شه اکانت رو تهیه کرد

  125. koocie گفت:

    ببخیشد برای خرید سی دی کی بازی ، چگونه از سی دی کی استفاده کنیم ؟ و طبق حرفتون سی دی کی رسما نسخه اصلی بازی است دیگر ، درست است؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز
      آموزش فعال سازی بعد از خرید به ایمیل شما ارسال می شود و بله این نسخه رسمی بازی است که به قیمت ۲۷$ در وبسایت ماینکرفت بفروش می رسد.

  126. Locan گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من یسری سوال داشتم.
    عرضم به خدمتتون که این ایمیل روسی ای که اکانت روشه رو چطور میشه عوض کرد؟و اینکه اگر ایمیلی که میخاهید اکانت اینکرافتتونو به ش انتقال بدید اگر قبلا داخل موجانگ ثبت شده باشه با دلت اکانت میتونیم تنظیم کنیم یا خیر؟

    1. dian گفت:

      سلام بخش آخر آموزش ویدیویی سایت را مشاهده کنید

  127. یک سوال چطوری اسکین اسممو اوز کنم تازه نمیره هایپیکسل

    1. dian گفت:

      اسکین و اسم در وبسایت minecraft.net و در نهایت اکانت های پریمیوم گلد ضمانتی رو ورود به هایپیکسل ندارند، قوانین را می توانید در راهنمای جامع اکانت های ماینکرفت در وبسایت مطالعه کنید.

  128. iliabigdeli گفت:

    ببخشید چجوری mcleaks رو تو لپتاپم پیدا کنم

    1. dian گفت:

      در صورتی که قبلا کرکی بازی کردید این نرم افزار باید توی سیستم شما باشه، در صورتی که پیداش نمی کنید باید دوباره نصبش کنید و طبق آموزش پیش برید.

  129. omid گفت:

    سلام
    من اگه این اکانت های پریمیوم گلد رو بخرم ایا بعد یه مدت خراب میشه یا میشه دائم ازش استفاده کرد

    1. dian گفت:

      سلام ، اکانت پریمیوم گلد همیشگی نیست و طبق قانون سایت در صورتی که در ۳۰ روز اول خرید اکانت دچار مشکل شد یکبار جایگزین دریافت خواهید کرد.

  130. محمد گفت:

    عالی بود اکانتم به راحتی لوگین شد
    ممنون از سایت خوبتون

  131. salman گفت:

    سلام من پریروز اکانت فول اکسس خریداری کردم و همه اطلاعات برام ارسال شده ولی وقتی درخواست ریست سوالات امنیتی رو دادم و خواستم از طریق سایت mail.yandex.ru وارد ایمیل بشم که چیزی که ارسال کردن رو ببینم سایتش گفت که دسترسی به ایمیل محدود شده و باید سوالاتی رو جواب بدم که مشخص بشه صاحب اصلی اکانتم، نمیدونم چیکار کنم الان و چطور وارد ایمیل بشم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. dian گفت:

      سلام دوست من، جوابش همراه با جزئیات سفارشتون به ایمیلتون ارسال شده، به نام ” سوال امنیتی برای ورود به ایمیل ” می تونید تو ایمیل پیداش کنید، لطفا توضیحات رو با دقت بخونید که بعدا براتون دردسر نشه رفیق

  132. هادی گفت:

    در خود سایت هایپیکسل

  133. KARAN گفت:

    سلام اقا ببخشید من اکانت فول اکسس خریدم پسورد رو عوض کردم و رفتم داخل بازی وقتی رفتم توی هاییکسل نوشتم بن شدم 😐 بدونه هیچ دلیلی الکی نه از وی پی ان استفاده کردم و نه از هیچ چیز دیگه ای فقط رفتم داخل اکانت هایپیکسل بن بودم لطفا رسییدگی کنید

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز، اینجا پشتیبانی سایت نیست مشکلی دارید به پشتیبانی آنلاین پیام بدید، استفاده از فیلتر شکن یکی از دلایل بن شدنه، استفاده از اکانت های متعدد با یک اینترنت، اشتراک گذاری، استفاده از پسورد ضعیف و مواردی که توی توضیحات ذکر کردیم همه می تونه شما رو بن کنه، طی توضیحات مربوط ثبت درخواست کنید که شما رو آنبن بکنند.

      1. KARAN گفت:

        سلام ببخشیید کجا باید ثبت درخواست بکنم ؟؟

      2. amir گفت:

        سلام من میخوان خرید کنم کدوم اکنت رو بگیرم بهتره اونی که قیمت ۳۲۹ هزار تومن هست یا ۳۹۹ تومن ؟

        1. dian گفت:

          سلام دوست من، در وحله اول سی دی کی اورجینال محصول پیشنهادی ماست، اما در صورتی که می خواهید اکانت دست دوم تهیه کنید در صورتی که نحوه استفاده از Transaction ID رو بلدید این محصول پیشنهاد میشه در غیر اینصورت همون فول اکسس عادی نسخه مناسب شما می باشد.

  134. KARAN گفت:

    سلام ببخشید اقا من اکانت پرمیوم گلد خرییدم ۶۵ هزار تومن ولی هر چقدر لوگین میکنم میگه رمز نا درست است و وقتی توی سایت لوگین میکنم میگه اکانت برداشته شد 😥😥 همون لحظه که برام فرستادین وگین کردم و نشد
    حالا چیکار کنم ؟؟ 😭😭😭

    1. dian گفت:

      سلام دوست من، اکانت ها پیش از ارسال تست میشن و برای شما ارسال می شوند، حال اگر مشکلی در ورود دارید، در وحله اول می تونید از طریق وبسایت موجانگ وارد بشید، اگر وارد شد، پس مشکل رو باید طبق آموزش حل کنید، اگر کانکت نشد مطمئن بشید تغییری در پسورد ایجاد نکرده باشید و بعد از آن از طریق ایمیلی که اطلاعات اکانت رو برای شما ارسال کرده درخواستی ثبت کنید تا رسیدگی بکنند.

      1. KARAN گفت:

        من رفتم و پسورد رو عوض کردم برای همین وارد نمیشه؟؟؟ باید چیکار کرد

        1. dian گفت:

          اکانتی که شما تهیه کردید، پریمیوم هست که اجازه تغییر پسورد رو نداره، شما با اشتباهتون اکانت رو از خودتون گرفتید.

          1. KARAN گفت:

            ضمانتی نیست؟؟ واقعا هیچ راهی نیست؟؟

          2. dian گفت:

            خیر دوست عزیز، ضمانتی روی اشتباهات شما وجود نداره، زمانی که شما پسورد اکانت رو تغییر بدید یعنی ضمانت یکبار جایگزین ما رو هم از خودتون می گیرید. توضیحات و قوانین محصول رو با دقت بخونید متوجه خواهید شد.

  135. یک دوست گفت:

    Full Access+ Transaction ID این نسخه چه فرقی با نسخه فول اکسس معمولی داره؟؟

    1. dian گفت:

      وجود کد Transaction ID ه که به شما اجازه میده حتی در صورت هک و دزدیده شدن اکانت در هر زمانی بتونید اون رو بازیابی کنید.
      موارد خاصی توی پشتیبانی ماینکرفت هم شامل میشه..
      این اکانت قطعا ارزش هزینه اضافه را داره

      1. همون یک دوست هستم گفت:

        اکانتی ندارید که قبلا استفاده نشده باشه ؟؟ من قبل از شما اکانت پریمیوم خریدم و در سرور هایپیکسل بد وارز لول ۱۴ بود اکانتی میخوام که استفاده نشده باشه و لول صفر باشه

        1. dian گفت:

          خیر دوست من

  136. sina 990 گفت:

    سلام ببخشید من یک اکانت خریدم و توی هایپیکسل لول بدوارزش ۱۴ بود اومدم یک اکانت دیگه بخرم اما لول صفر باشه و باهابش بدوارز بازی نشده باشه 😐
    میخواهم از اول خودم بازی کنم نه لول بقیه رو بازی کنم از صفر
    لطفا ایندفه اکانت استفاده نشده بدید ممنون

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز،
      در وحله اول سفارشی به اسم شما ثبت نشده و در مورد دوم چیزی که شما دنبالش هستید لایسنس یا کد اورجینال محصوله که روی اکانت شخصی شما فعال میشه و همه چیز رو از صفر آغاز می کنید، این محصول قیمتش ۷۹۰ هزار تومان است، اکانت ها همگی همانند گذشته هستند.

      1. Raydexplus گفت:

        باسلام
        پسوورد چند رقمی باشه هایپیکسل بن نمیکنه
        و اجازه ورود میده؟

        1. dian گفت:

          سلام پسورد باید بالای ۸ رقم باشه و از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و !@#$% استفاده کنه، اما توجه داشته باشید این فقط یک مورده بن هست مابقی رو در همین صفحه توضیح دادیم.

  137. Redeye گفت:

    یه سوال دارم باید کدوم گزینه رو برای خرید اکانت فول اکسس ای که همه چیشو بشه تغییر داد ( اسکین ، نیکنیم ، رمز ، ایمیل ، سوال های امنیتی ) بزنمم؟

    1. dian گفت:

      شما باید از بین خرید نسخه ” Full Access با قابلیت تغییر اطلاعات ایمیل و پسورد ” که ۳۲۹ هزار تومان است و یا ” نسخه Full Access+ Transaction ID با قابلیت تغییر اطلاعات ایمیل و پسورد ” که ۳۹۹ هزار تومان است یکی رو انتخاب کنید دوست عزیز.

  138. sepehr گفت:

    یه سوال میشه بگید من از کجا باید full acces رو بگیرم؟؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      از طریق این لینک وارد بشید ،تیک محصول موزد نظرتون رو انتخاب کرده و خرید کنید.

  139. 😐 گفت:

    سلام ، تو سایت نگفتید چطوری میشه ایمیل رو عوض کرد فقط گفتید از کجا میشه فهمید چه زمانی ایمیل رو عوض کردی ، چطوری میشه ایمیل رو عوض کرد

    1. dian گفت:

      سلام دوست من تغییر ایمیل آموزشی نیاز نداره کافیه شما در سایت موجانگ وارد بشید، در بخش تنظیمات از گرینه Change Email اطلاعات رو تغییر بدید.

      1. یک دوست گفت:

        اها ممنون

  140. sina411 48 گفت:

    سلام من اکانت رو خریداری کردم و همه چیز خوب پیش رفت اما موقع وارد کردن اکانت به تی لانچر با این ارور برخورد میکنم : authentication servers may not be available by now if you dont think so please check your internet connection and firewall settings
    در توضیحات هم گفته بودید چیکار باید کرد همه را انجام دادم اما بازم درست نشد

    سیستم ویندوز ۱۰

    1. dian گفت:

      سلام دوست من
      در وحله اول ارور ها و مسائل مربوط به شخص شما برمیگرده اما اگه دقیقا طبق توضیحاتی که دادیم پسورد و سوال امنیتی رو تغییر داده باشید و از درستی اطلاعات هم اطمینان دارید و بعد از اون با این مشکل مواجه شدید به جز مراحل توضیح داده این کار ها رو بکنید؛
      ۱٫از سایت Mojang (نه ماینکرفت یا لانچر آن ) وارد اکانت بشید اگه وارد شد مرحله دوم رو انجام بدید.
      ۲٫ در این مورد شما از اونجایی که قبلا غیر قانونی و کرکی بازی کردید ماینکرفت اجازه دسترسی بهتون رو نمیده، شما باید نرم افزار Mcleaks رو باز کنید و در تنظیمات با دو گزینه روبرو می شوید یکیش Mcleaks هست و دیگری Mojang ، شما باید گزینه Mojang رو انتخاب کرده تنظیمات رو ذخیره کنید و این نرم افزار غیر قانونی دزد رو پاک کنید و یک فایل هم ازش تو سیستمتون نباشه.

      1. خودم گفت:

        مرسی مشکلم حل شد دمت گرم

  141. KARAN Kartal گفت:

    ببخشید من الان اکانت رو خریداری کردم و همه چیز درست پیش رفت و رسیدم به قسمت سوال های امنیتی اما در ایمیلی که برای من امده جواب سوالات رو نگفته این چیزی هست که راجب سوال امنیتی برای من ارسال شده :

    سوال امنیتی/ جواب Secret Question :******* (حتما برای دسترسی به اکانت و گذاشتن سوال امنیتی مد نظر خودتان از طریق ایمیل فوق وارد شده و درخواست Reset و تغییر سوال امنیتی را بدهید )

    نیک نیم :*********

    من الان نمیدونم جواب سوالات چی هست

    1. dian گفت:

      رفیق شما باید طبق آموزشی که توی سایت گذاشتیم، وارد ایمیل اصلی اکانت بشید، سپس پسورد اکانت رو عوض کنید و بعد از اون سوال امنیتی رو ریست کنید توی همین صفحه هم توضیح داده شده است.
      بعد از اون هم باید هم ایمیل رو امن کنید ( با اضافه کردن شماره همراه، پسورد قوی و موارد دیگه …)

      یک نکته هم توجه کنید اگه می خواهید اکانتتون امن بمونه و ازتون دزدیده نشه.. اطلاعاتش رو هرجا که می رسید پخش نکنید مثل الان که سوال امنیتی و نیک نیم اکانتتون رو با دست خودتون پخش کردید توی سایت که واقعا جای تعجب داره .. من درستش می کنم ولی تکرار نشه.

      1. KARAN Kartal گفت:

        خیلی ممنون
        ولی برای من ایمیل اصلی رو نفرستادن ینی اون ایمیلی که باید واردش بشم چه ایمیلی هست 😥

        1. dian گفت:

          کافیه چشماتون رو باز کنید و اطلاعاتی که براتون ایمیل شده رو با دقت بخونید

      2. ماهان گفت:

        ببخشید یه سوال اکانت اورجینال جاوا +بدراک چه فرقی با سی دی کی دارن؟

        1. dian گفت:

          سلام
          در همین صفحه توضیح داده شده، اما به طور خلاصه اکانت از قبل ساخته شده است اما سی دی کی روی ایمیل شخصی خود شما فعال می شود.

  142. KARAN_Kartal گفت:

    سلام ببخشید من اگر الان بخرم ایمیل و پسورد اکانت رو بهم میدید؟ ایا تا بحال استفاده شده؟؟ ینی فول اکسس تا بحال استفاده نشده ؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست من اکانت های فول اکسس با ایمیل و پسورد به شما داده میشه، ما از اشخاص می خریم و ممکنه قبلا هم استفاده شده باشه.

      1. KARAN Kartal گفت:

        امکان داره بن شده باشه از سرور ها یا خیر؟؟؟ و یا حتی وقتی داخل سرور ها میریم /register کرده باشند قبلا و ما نتونیم login کنیم؟؟

        1. dian گفت:

          دوست من، سوالتون خیلی واضح نیست. اما چیزی که من متوجه شدم بستگی به اکانتی داره که تهیه می کنید.
          اکانت های فول اکسس در سرور های هایپیکسل بن نیستند، مگه اینکه خودتون بنش کنید که باید با دو تا کلیک ساده درخواست رفع بن بدید.
          اکانت های پریمیوم به هیچ عنوان ضمانتی روی سرور هایپیکسل نداره و به شانس شما بستگی داره.
          برای ورود به اکانت هم خیر شما زمانی که فول اکسس تهیه می کنید می تونید همه اطلاعات اکانت رو تغییر بدید و هیچ شخصی دسترسی به اطلاعات شما نخواهد داشت.
          در مورد دزدیدن اکانت هم بستگی به شما داره که باید اکانت و ایمیل اکانت رو امن کنید.
          لطف هم کنید ۵ تا نظر پشت سر هم نزارید و اسپم نکنید و تمامی مطالبی که دارید رو توی یک نظر خلاصه کنید

          1. imeh گفت:

            باسلام. فکر کنم منظور ایشون از /register سرور های کرکی که وابسته به یوزرنیم هستند بوده پس درصورتی که از قبل رجیستر شده باشه بعید میدونم کسی پشتیبانی کنه حتی سرور jartex که معروف ترینه توی کرکی ها گفته هیچ مسئولیتی در این مورد نداره مگر اینکه اون اکانت به ایمیل وصل شده باشه که با ایمیلی که اونجا ثبت شده میشه رمز رو عوض کرد. در سرور های کرکی با تغییر یوزرنیم اکانت هم عوض میشوند

    2. Ali گفت:

      چرا معمولا استفاده شدت برای یک هفته ولی از اونجایی که سرور های پیرمیومی مانند هایپیکسل رجیستر نمیخوان مشکلی نیست و بله همه ی اطلاعات رو بهتون میدن

  143. mohammadpsr گفت:

    سلام من الان خریداری کردم چقدر طول میکشه تا برام ارسال کنید؟

    1. dian گفت:

      سلام دوست عزیز، منتظر بمانید تا به ایمیل شما در زمان مشخص شده ارسال بشه.

    2. مهراد گفت:

      از کجا باید بخرم

  144. parsatio گفت:

    اقا چرا برا من نیومد ولی برا بقیه سریع اومد

    1. dian گفت:

      سلام ، ایمیلتون رو چک کنید براتون ارسال شد.

  145. پوریا گفت:

    عالی خیلی خوب بود اکانت ممنون از زحمت های شما

    1. dian گفت:

      خواهش میکنم، انجام وظیفه است.

    2. رادین گفت:

      خوب الان تی لانچرو پاک کردم

      1. dian گفت:

        در متن ذکر شده چیزی به اسم حذف تی لانچر وجود ندارد، متن را با دقت بخوانید.
        پیام های اسپم در صورت بی دقتی بی پاسخ خواهد ماند.

  146. KILLER گفت:

    عالی عالی عالی من امروز خرید کردم ولی ۱ دقیقه نشد به من اکانت رو دادن هرکی میگه اکانت مشکل داره خودش مشکل داره

    1. dian گفت:

      نظر لطف شماست رفیق

      1. Pooriya گفت:

        haji man mikhastam password ro avaz bokonam in error ro mide

        Error! Request denied. To get help with changing your e-mail address visit our Support Center. When contacting customer support, make sure that you include your game purchase transaction ID.

        1. dian گفت:

          سلام دوست عزیز
          این ارور مربوط به تغییر پسورد نیست و مربوط به ایمیل هست، تاریخ تغییر ایمیل هم در توضیحات ارسال براتون ذکر شده، توضیحات وبلاگ آموزشی و توضیحات ارسال رو با دقت بخوانید.

          1. Coce_fun گفت:

            ببخشید من باید چجوری شنل یا همون cape رو برای خودم بزارم من وقتی وارد سایت mincraft میشم login رو میزنم میار اکنتمو ولی وقتی وارد tlauncher میشم Error میده
            میشه یه کمکی به من بدید

          2. dian گفت:

            سلام دوست من نحوه شنل گذاشتن و مسائل اینگونه را اطلاع نداریم، اگر در هنگام ورود با ارور مواجه میشوید به این معناست که شما قبلا به صورت غیر قانونی و کرکی بازی می کردید برای رفع این خطا باید نرم افزار Mcleaks که قبلا با اون کرکی بازی می کردید رو نصب کنید در تنظیمات از بین دوگرینه Mojang و Mcleaks شما باید گزینه Mojang که سبز رنگ هست رو انتخاب کرده و پس از تایید این نرم افزار را پاک کنید.

          3. P.Rajaee گفت:

            سلام ببخشید من منظورتون رو متوجه نمی شم یعنی وقتی اکانت به دستمون رسید نمی تونیم وارد هایپیکسل بشیم و نمی تونیم اطلاعات اکانت رو تغییر بدیم

          4. dian گفت:

            سلام توضیحات هر محصول توی همین صفحه که نظر گذاشتید وجود دارد

          5. Mohamd گفت:

            ببخشید میگم اکانت متکروسافت اون کیپ رو داره که قرمزه یا اکانت موجانگ

          6. dian گفت:

            سلام اون شنل فقط از انتقال از موجانگ به مایکروسافت داده میشه

          7. Mohammad گفت:

            سلام ببخشید یه سوال دارم.
            من یک اکانت فول اکصس ماکروسافت میخام بگیرم میخام بدون الان تو این تاریخ بگیرم کیپ متکروسافتو بهم میده چون میخام داشته باشم😢

          8. dian گفت:

            سلام داشتن یا نداشتن شنل جزء موارد ضمانت شده ما نیست و یه شانس شما برمیگرده

          9. arman گفت:

            میشه هایپسکسل با اون اکانت ۵۰۰ هزار تومانی هم رفت یا نمیشه ؟

          10. dian گفت:

            سلام بله

      2. iliya گفت:

        من باید بگم که اصلا راضی نیستم الان حدود ۶ یا ۷ ماه میشه اکانتو دارم بعد یه مدت از کار افتاد امروز هر چقدر رمز عبورشو عوض کردم کار نکرد اکانت مشکل داره نه ما >:(

        1. dian گفت:

          سلام دوست من
          پیش از هر چیزی باید اشاره کرد اکانت پریمیوم فاقد ضمانت هست و در صورت بک خوردن در یک ماه اول یکبار جایگزین داده میشه و اکانت های فول اکسس هم ۷ روز ضمانت دارند لطفا قوانین رو بخونید.
          در مورد اینکه ۶/۷ ماهه شما اکانتی رو دارید اگر این اکانت فول اکسس بوده پس شما تا به الان باید ایمیل رو تغییر داده باشید و موارد امنیتی رو پیاده سازی کرده باشید، اگر پسورد رو عوض می کنید به گفته خودتون و وارد نمیشه پس مشکل از اکانت نیست و مشکل از طرف شماست.
          در هر صورت ضمانت ما ۷ روزه و ما نمی تونیم مادام العمر پیگیر این باشیم که کسی اکانت شما رو هک یا دزدی نکنه.
          در آخر هم دوست گلم هرچیزی که می خرید نه تنها از سایت ما بلکه از کوچه و بازار شرایط رو بپرسید، قوانینش رو بخونید تا مشکلی براتون پیش نیاد
          ===
          پ.ن : اکانت شما من نگاه کردم کد Transaction ID داره شما حتی اگه اکانتتون هم هک شده باشه می تونید طبق آموزش با پشتیبانی ماینکرفت در ارتباط باشید تا اکانت رو بهتون برگردونن، توجه داشته باشید تمامی این موارد توسط شما انجام میشه و ما هیچ دخالتی در ثبت و یا پاسخگویی آن نداریم

        2. Pooya akbari گفت:

          سلام من اکانت خریدم و متاسفانه نیک نیم نداشت توی ایمیلی که فرستادید و من وقتی رفتم قسمت اکانت موجانگ کلا فرق میکرد با ویدیو اموزشی و پسوورد وقتی عوض کردم و دقیقا همون زدم توی ماینکرافت گفت اشتباهه پسوورد،مشکلش چیه؟بعد الان من توی ماینکرافت لاگین کردم ولی اون قسمتی که اطلاعات تغییر میدیم برای من نیست .

          1. dian گفت:

            سلام دوست عزیز
            اگر رمز اشتباهه، شما چطور وارد وبسایت ماینکرفت شدید ؟ خب قطعا با یک رمز وارد میشید دیگه!
            در هر حال رمز هم اگر اشتباه باشه، شما وظیفه دارید برای مسائل امنیتی رمز رو عوض کنید، آموزش هم در همین صفحه هست.
            اسم و اسکین و … هم همه از طریق وبسایت ماینکرفت قابل تغییره، در بخش پروفایل خود که وارد می شوید گزینه My Games رو زده و در آنجا اسم و اسکین را تغییر بدید.
            در آخر سعی کنید قبل از ارسال پیام های بی محتوا توضیحاتی را مطالعه کنید و مقداری اطلاعات خود را بالا ببرید

      3. mohammad گفت:

        سلام بنده اکانت full acceses خریدم ۲ تا مشکل دارد ۱ در هایپیکسل بن است ۲ بدون vpn سرور بالا نمیارهذ و یا login نمی شود

        1. dian گفت:

          سلام دوست من
          اینکه بدون فیلتر شکن نمی تونید سرور هارو ببینید مرتبط با اینترنت و ارائه دهنده اینترنت شماست چون سرور های باز در حال حاضر فیلتر نیستند.
          در مورد بن هم احتمال بسیار زیاد بخاطر همان استفاده از فیلتر شکن بن شده اید، برای ارائه تصویر بن و جزئیات بیشتر به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

          1. armin گفت:

            آها خیلی ممنون فقط میشه آموزش فعال کردن این کد رو روی اکانت مایکروسافت رو داخل سایت قرار بدین من هرچی داخل گوگل سرچ میکنم نه به فارسی هست نه به انگلیسی .
            باز هم ممنون از راهنمایی های شما و این وبسایت خوبتون …

          2. dian گفت:

            آموزش فعال سازی به همراه اطلاعات خریدتون ارسال میشه

      4. AhmdishAli گفت:

        سلام ببخشید کار جدی داشتم

        1. dian گفت:

          سلام با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید

      5. امیرحسین گفت:

        سلام ببخشید اگر من بخوام اکانت فول اکسس مایکروسافت رو خریداری کنم باید چه اموزش را ببینم برای استفاده از اکانت و یک سوالی دیگری داشتم اینکه آیا اگر مایکروسافت رو بخوام انتخاب کنم باید از خود برنامه Microsoft store استفاده کنم؟

        1. dian گفت:

          سلام توضیحات تقریبا برای موجانگ و مایکروسافت یکیه، تنها موارد متفاوت نحوه ورود و تغییر اطلاعات است که در همین صفحه توضیح دادیم.
          برای استفاده هم از Minecraft Launcher استفاده کنید.

      6. parham گفت:

        سلام من اکانت گرفتم موقع که می‌خوام پسورد رو عوض کنم کد میخواد من رو کد رو از کجا گیر بیارم

        1. dian گفت:

          سلام دوست من
          همانطور که در توضیحات مربوط به تغییر پسورد ذکر شده و همچنین به طور پیش فرض خود شما باید بدونید؛
          اکانت فول اکسس به معنای دسترسی کامل به ایمیل و اکانت است.
          به همین منظور شما برای دریافت کد، پیام و حتی تغییر اطلاعات و فراهم کردن امنیت لازم برای اکانتتون باید وارد ایمیل اکانت بشید که در توضیحات سفارشتون هست.

    2. pelzela0_0 گفت:

      واقعا

    3. Mohammad گفت:

      سلام حتما باید اکانت رو لانچر اصلی ماینکرافت بیاریم؟

      1. dian گفت:

        سلام خیر مجبور نیستید اما پیشنهاد ما استفاده از همون لانچر اصلیه

    4. پرهام گفت:

      سلام
      من ۱۳ سالمه می تونم اکانت بگیرم؟

      1. dian گفت:

        سلام، با اجازه افراد خانواده بله مشکلی ندارد

    5. Hossein_Dm گفت:

      سلام با اینکه دو ساله اکانت گرفتم ولی هنوز کارمیکنه وبن نشده و مشکلی نداره واقعا ممنونم از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *