دسته‌بندی نشده

تفاوت گیفت استیم و سی دی کی استیم

پیش از آن که توضیحی درباره ی گیفت استیم و یا سی دی کی استیم بدهیم بهتر است بدانید که در واقع گیفت استیم و سی دی کی استیم تفاوتی نه در محتوا محصول و نه در ناقص بودن و کامل بودن ندارند و تنها نحوه فعال سازی آن ها متفاوت است.

سی دی کی استیم همانطور که از نام آن پیداست نشان دهنده کلید و یا کد دیجیتالی محصول است به این صورت که کاربر با تهیه این محصول کدی را که شامل چند متغیر می شود از ما دریافت می کند که با استفاده از این کد و لایسنس می تواند محصول را در اکانت مورد نظر خود فعال سازی و Active کند که به همین منظور دسترسی کامل به محصول خریداری شده ی خود به صورت آنلاین و اورجینال را می دهد که از مزایای آن می توان به استفاده مادام العمر از این محصول، غیر قابل هک شدن و از دست نرفتن محصول و همچنین دسترسی به تمام امکانات آنلاین و آفلاین محصول خریداری شده را به کابران می دهد.

گیفت استیم از سوی دیگر تمام مزایای سی دی کی استیم را بهمراه خود دارد اما برای در اختیار داشتن این محصول دیگر همانند سی دی کی به شما کدی داده نمی شود و نحوه فعال سازی این محصول کاملا متفاوت است. گیفت استیم فعال سازی مستقیم محصول و خریداری آن از طریق فروشگاه استیم بر روی اکانت شخصی کاربر است بگونه ای که شخص خریدار در زمان تهیه این محصول اطلاعات ورود اکانت خود را به فروشگاه آنلاین کیز داده و فرد بدون نیاز به مواردی که در سی دی کی استیم ذکر شد وارد اکانت خود شده و از محصول خریداری شده خود استفاده می کند. لازم به ذکر است که گیفت استیم تمامی موارد امنیتی فوق ذکر را نیز بهمراه دارد که در کنار سی دی کی استیم از معتبر ترین نوع محصولات دیجیتالی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *